    From: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Placenie karta - ?
    Date: Mon, 22 Sep 2003 18:33:00 +0200

    Witam!
    Posidam karte Visa Electron z mBanku. Jako ze rzadko ja uzywam mam wiec
    kilka pytan.
    Czy karta visa Elctron mozna placic przez internet i czym rozni sie od
    zwyklej karta "Visa"?
    Jak wyglada procedura placenia przez siec? Czy jest to bezpieczne? Jakis
    czas temu chcailem wykupic abonament to pewnego serwisu internetowego ktory
    rzadal podania danych o karcie kredytowej. Sakd mam miec pewnosc ze nie
    potraca mi wiecej pieniazkow niz powinni? Z tego co zauwazylem to nie ma tam
    zadnych informacji o padaniu hasla tak wiec jak beda oni mogli potracac
    pieniadze? A jesli tak jest jak napisalem to czy nie jest mozliwe ze ktos na
    lzosc czy dla zartow poda dane karty kredytowej jakies osoby a tej bez jej
    wiedzy potraca kase?
    Moze pytania wydaja sie wam smieszne ale wybaczcie ale jeszcze w zyciu nie
    placilem karta kredytowa... nawet w sklepie :)

    --
    alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741