  • 1. Data: 2006-03-11 12:34:45
    Temat: Płacenie firmowych rachunków prywatną KK
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@g...com>

    Chodzi mi po głowie pewien pomysł ;-) Zapłacić za firmowe zakupy
    (FVat + a nie jestem właścicielem firmy) swoją prywatną kartą
    kredytową. Czy są jakieś przeciwskazania formalno-prawne...?

  • 2. Data: 2006-03-11 12:50:44
    Temat: Re: Płacenie firmowych rachunków prywatną KK
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Chodzi mi po głowie pewien pomysł ;-) Zapłacić za firmowe zakupy
    (FVat + a nie jestem właścicielem firmy) swoją prywatną kartą
    kredytową. Czy są jakieś przeciwskazania formalno-prawne...?

    Zadnych. Ja zawsze tak robilem. Faktury, ktore przedstawiasz do rozliczenia,
    sa jak gotowkowe.

  • 3. Data: 2006-03-11 19:25:35
    Od: Czeslaw Bajer <c...@c...pl>

    Nie ma problemów również przy płaceniu przelewem z prywatnego konta.
    Ważne, by faktura była nie na mnie wystawiona, a na instytucję.

    Cz. Bajer

  • 4. Data: 2006-03-12 09:05:43
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

    > Nie ma problemów również przy płaceniu przelewem z prywatnego konta.
    > Ważne, by faktura była nie na mnie wystawiona, a na instytucję.

    jeżeli pracujesz w spolce, to regulowanie jej naleznosci z prywatnego konta
    pracownika jest idiotyzmem, mowiac delikatnie.

    Wojtek

  • 5. Data: 2006-03-12 10:23:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Rafał J. Czekała napisał(a):

    > Chodzi mi po głowie pewien pomysł ;-) Zapłacić za firmowe zakupy
    > (FVat + a nie jestem właścicielem firmy) swoją prywatną kartą
    > kredytową. Czy są jakieś przeciwskazania formalno-prawne...?

    Mój chlebodawca nie robi z tym problemów. Często dokonuję firmowych
    zakupów, a nie zawsze chce mi się kombinować z gotówkową zaliczką. Czyli
    płacę własną kk, a księgowość zwraca po likwidacji faktury.

  • 6. Data: 2006-03-13 23:27:59
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dv0oee$eo2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > jeżeli pracujesz w spolce, to regulowanie jej naleznosci z
    > prywatnego konta
    > pracownika jest idiotyzmem, mowiac delikatnie.

    Czemu ? Ze wzgledow bezpieczenstwa (ze dla jaj nie oddadza gotowka z
    kasy) ?

    marekz

  • 7. Data: 2006-03-14 00:09:47
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Rafał J. Czekała napisał(a):
    > Chodzi mi po głowie pewien pomysł ;-) Zapłacić za firmowe zakupy
    > (FVat + a nie jestem właścicielem firmy) swoją prywatną kartą
    > kredytową. Czy są jakieś przeciwskazania formalno-prawne...?

    Od lat płacę KK za różne faktury służbowe, głównie z delegacji i jak do tej
    pory widzę same plusy takiego rozwiązania - pozytywna historia rachunku,
    przyzwoite obroty. Kasę za zakup mam na koncie zaraz po rozliczeniu kwitów,
    a termin spłaty KK wypada kiedy wypada.
    Powiem więcej, znam firmę w której pracownicy przy wsparciu firmy mogą
    wnioskować o KK, która służy do rozliczeń kosztów pracownika i spłata
    zadłużenia jest wykonywana przez firmę bezpośrednio na rachunek KK.
    Rozwiązanie IMHO korzystne zarówno dla pracownika /pozytywna historia
    rachunku, tania lub darmowa karta dodatkowa i inne bonusy dla dobrego
    klienta/ i dla pracodawcy /wygoda i niskie koszty obsługi zaliczek/.

    Miłego dnia
    Tomek