  • 21. Data: 2009-07-24 21:49:16
    Temat: Re: Pierwsza dwusetka...
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 24 Lip, 17:01, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:

    > Beniowa
    > (milosnik bankomatu BZWBK nad ktorym mieszka, a w ktorym w dowolnej chwili
    > mozna wyplacic 40 zl w czterech dziesiatkach)

    A da sie mniej niz 40 zl w dziesiatkach?

    bradley
    (wielbiciel pobliskiego bankomatu, w ktorym w dowolnej chwili mozna
    wyplacic $5 :)

  • 22. Data: 2009-07-24 21:59:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bradley.st wrote:

    > bradley
    > (wielbiciel pobliskiego bankomatu, w ktorym w dowolnej chwili mozna
    > wyplacic $5 :)

    Szczęsciarz.

  • 23. Data: 2009-07-24 22:10:45
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Uzytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    r.googlegroups.com...

    > A da sie mniej niz 40 zl w dziesiatkach?

    Da.

    > (wielbiciel pobliskiego bankomatu, w ktorym w dowolnej chwili mozna
    > wyplacic $5 :)

    ...ale po jakim kursie? :-)

    Beniowa

  • 24. Data: 2009-07-24 22:13:59
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 24 Lip, 18:10, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:

    > Da.

    Jak mi jeszcze napiszesz ze da sie jedna dziesieciozlotowke, to
    zapytam sie gdzie mieszkasz!

    > ...ale po jakim kursie? :-)

    Bardzo przyzwoitym, $1 za $1 :)

  • 25. Data: 2009-07-24 22:28:22
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    3

    > Juz pisalem, ze w tym samym bankomacie dostalem 200 zl w czerwcu 2003 r., a
    > potrzebowalem kasy na PKS do Targu i zrobil sie problem...

    Nie czytałem tego posta.

    Ja ze względu na wygodę posiadania nieco drobniejszych pieniędzy
    pobieram kwoty takie jak 60, 80, 110, 130 (niekiedy w 2 transakcjach)
    tzn. żeby było w kwocie jak najwięcej dwudziestek. Gdybyś wtedy sobie w
    Szczawnicy zadysponował 190, dostałbyś zapewne 100 + 50 + 4*10 i
    problemu by nie było :-).

    Przemek

  • 26. Data: 2009-07-25 06:22:43
    Od: "Dawid" <d...@w...pl>

    >Jak mi jeszcze napiszesz ze da sie jedna dziesieciozlotowke, to
    >zapytam sie gdzie mieszkasz!

    U mnie sie da wczoraj wyplacalem (Tesco we Wloclawku bankomat BZWBK)

  • 27. Data: 2009-07-25 06:39:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-24, bradley.st <b...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Jak mi jeszcze napiszesz ze da sie jedna dziesieciozlotowke, to
    > zapytam sie gdzie mieszkasz!

    Większość bankomatów BZWBK ma takie nominały. Tylko trzeba
    wybrać "inna kwota" i wstukać 10. Zbuntuje się tylko wtedy
    jak mu braknie. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 28. Data: 2009-07-25 06:39:40
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 23:35:19 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > I co im to dawało?

    Pretekst do niewydania reszty?

    Ja nadal znam taką okolice w Polsce, gdzie powszechnie przyjęte jest
    rozumowanie: "kliencie (pasażerze, etc) nie mam drobnych żeby ci wydać,
    więc masz wybór: nie będziesz żądać reszty (czyli zapłacisz więcej) albo
    nic nie kupisz (nie pojedziesz)". Może to równie dobrze dotyczyć 5 groszy
    jak i 5 złotych. Do wyjazdu w to miejsce przygotowuje się przez 2
    tygodnie chomikując drobniaki.

  • 29. Data: 2009-07-25 07:20:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    r.googlegroups.com

    > A da sie mniej niz 40 zl w dziesiatkach?

    10 zl, 20 zl i 30 zl :) - pod warunkiem, ze bankomat ma jeszcze w sobie
    banknoty o nominale 10 zl.

  • 30. Data: 2009-07-25 07:21:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    d.googlegroups.com

    > Jak mi jeszcze napiszesz ze da sie jedna dziesieciozlotowke, to
    > zapytam sie gdzie mieszkasz!

    Nie wiem gdzie mieszka kolega, ale od reki moge Ci wymienic z 6 bankomatów
    BZ WBK w Krakowie gdzie 10 zl dostajesz "od kopa" :)
    Zainteresowany? :)