  • 1. Data: 2003-04-11 22:30:13
    Temat: Pekao24 - ciekawie przysylaja...
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Witam,

    dwie przesylki - dzien po dniu - ladne, kartonowe koperty
    ("bezpieczenstwo", heh) - najpierw PIN - jako polecony odebralem od
    listonoszki na korytarzu, a na drugi dzien - karta kodow - w skrzynce -
    a obie koperty takie same kropka w kropke i nie wiadomo co jest co -
    wiec dlaczego 1 koperta jako polecony a druga (tez wazna) w skrzynce
    normalnie ?

    Coz, pewnie sie nie dowiem - chyba, ze mi sie zachce :)

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2003-04-12 07:39:40
    Temat: Re: Pekao24 - ciekawie przysylaja...
    Od: "Shameck" <s...@o...pl>

    Użytkownik "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a obie koperty takie same kropka w kropke i nie wiadomo co jest co -
    > wiec dlaczego 1 koperta jako polecony a druga (tez wazna) w skrzynce

    ooo ja tez dostalem
    pomino iz nie mam u nich konta od 5 lat