  • 1. Data: 2003-04-15 19:04:57
    Temat: Paypal i Citi KK z PL
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Fuzzyo" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b7dq37$e07$1@news.onet.pl...

    > Dotyczy Paypala:
    > Chyba że masz KK wydaną przez Citka. Wtedy działa, ale i tak musisz podać
    > dane adresowe z innego kraju niz Polska.

    Pisanie do Fuzyzo nie ma sensu, bo sie maile wracaja. W zwiazku z tym pytam
    sie na forum. Czy ktorys z szanownych grupowiczow moze potwierdzic teze
    wysunieta przez p. Fuzyzo ?? Jakos nie chce mi sie w to wierzyc, aby karta
    Citibanku wydana w Polsce dalo sie zarejstrowac na Paypalu. Bardzo prosze o
    odpowiedz, a jesli ktos odpowiedzia nie dysponuje, a ma mozliwosci, to
    niech bedzie na tyle mily - empiryczne sprawdzi i potwierdzenie lub
    zdementowanie na grupie.

    Pozdrawiam

    RaFaL

  • 2. Data: 2003-04-17 10:58:16
    Temat: Re: Paypal i Citi KK z PL
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Pisanie do Fuzyzo nie ma sensu, bo sie maile wracaja.

    Wracają bo Fuzzyo zakopał się pod ziemię. Jesetm zmuszony odszczekać to co
    wcześniej napisałem.
    Jednakże 4 lata temu jak się rejestrowałem nie było problemów z Citkową
    Viską.

  • 3. Data: 2003-04-18 14:30:29
    Od: Michal Frackowiak <m...@f...pl>

    Fuzzyo <f...@p...fm> wrote:

    > Wracaj? bo Fuzzyo zakopa? si? pod ziemi?. Jesetm zmuszony odszczeka? to co
    > wcze?niej napisa?em.
    > Jednak?e 4 lata temu jak si? rejestrowa?em nie by?o problem?w z Citkow?
    > Visk?.

    wtedy nie bylo problemu z wiekszoscia kart polskich bankow, takze ekarta
    mbanku...

  • 4. Data: 2003-04-18 14:37:36
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Michal Frackowiak <m...@f...pl> wrote in

    /ciach.../

    > wtedy nie bylo problemu z wiekszoscia kart polskich bankow, takze
    > ekarta mbanku...

    4 lata temu nie bylo problemow z eKarta mBanku ? :-) Trudno, zby byly problemy z
    czyms co nie istnialo nawet w wyobrazni...

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-04-18 16:32:59
    Od: Michal Frackowiak <m...@f...pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote:
    > Michal Frackowiak <m...@f...pl> wrote in

    > /ciach.../

    > 4 lata temu nie bylo problemow z eKarta mBanku ? :-) Trudno, zby byly problemy z
    > czyms co nie istnialo nawet w wyobrazni...

    no tak. nie 4 lata temu, ale jeszcze 1 rok temu nie bylo problemow. ;-) ale
    sie paypale zecwanili... niepozwalaja juz uczciwym polakom podawac sie za
    niemcow z polskimi kartami ;-)

    pozdr - michal