  • 11. Data: 2002-05-06 18:35:22
    Temat: Re: PZ w Multi - jakas paranoja
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > - wyciagi comiesieczne??? raczej wiem w tym momencie co mi z konta
    sciagaja

    W dniu wysłania ??

    > znasz moj podpis?

    Dla chcacego nic trudnego , ile razy sie podpsujesz , faktury , rachunki

    Pzdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 12. Data: 2002-05-06 18:37:19
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > To nie jestes w stanie odwolac PZ bo i tak o nim nie wiesz , inna sprawa
    ze
    > kasa i tak juz zostala wyslana i mozesz sie domagac zwrotu , ale to
    > musialbys udowodnic ze Twoj podpis jest sfabrykowany , dosc klopotliwe
    > szczegolnie gdyby chodzilo o np. kwoty nie przekraczajace 1000 (koszty
    > sadowe itp).

    Zaraz zaraz... polecenie zapłaty polega na tym, że 30 dni od obciążenia
    mojego rachunku mowię mojemu bankowi "forsa z powrotem!" i bank zwraca.
    Bezwarunkowo. Mój bank obciąża bank dłużnika, a ten z kolei obciąża dłużnika
    (ale to już mnie właściwie mało obchodzi). O jakich kosztach sądowych się
    tutaj rozmawia? Co najwyżej niektóre banki pobierają opłatę od odwołania
    polecenia zapłaty.

    Bogdan

  • 13. Data: 2002-05-06 18:44:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel"

    > znasz moj podpis?

    "domaganie sie zwrotu" wykonanego ostatnio PZ to zla nazwa - dajesz bankowi taka
    dyspozycje i bank ci przywraca srodki automatycznie bez pytania o powod, a od
    wierzyciela sobie sciąga.
    I masz na to 30 dni (firmy 5 dni roboczych)

    Ja praktykuje osobne opwaznianie banku a osobno drugiej strony poniewaz tez
    wychodze z zalozenia ze TPSA czy Idea nie musza znac mojego podpisu bankowego.
    Skladam w banku taki blankiet jak np w TPSA i zaznaczam ze TPSA przysle cos
    podobnego ale z blednym podpisem i zeby to sobie przekreslili i nie brali pod
    uwage - dziala bez pudla ;-))
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-05-06 18:52:24
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    cos
    > podobnego ale z blednym podpisem i zeby to sobie przekreslili i nie brali

    oooooo wlasnie o to mi chodzi , ja tyz tak robie ;)

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresuPzdr

  • 15. Data: 2002-05-06 19:20:04
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GoGush" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > sciagaja
    >
    > W dniu wysłania ??

    30 dni mozesz odwolac - BTW podglad online?

    > Dla chcacego nic trudnego , ile razy sie podpsujesz , faktury , rachunki
    ale Ty poprosiles mnie o moj numer rachunku - da Ci on cos?

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-05-06 19:55:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel"
    > 30 dni mozesz odwolac - BTW podglad online?

    czy chodzi ci o to, ze w Multi dzieja sie cuda z transakcjami i raz je widac a
    raz nie ;-)))
    *** blad ***

  • 17. Data: 2002-05-06 19:57:52
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Jarosław Popiel"
    > >

    > czy chodzi ci o to, ze w Multi dzieja sie cuda z transakcjami i raz je
    widac a
    > raz nie ;-)))

    nie pyta bylo skad wiem o tym co sie dzieje na koncie - wiec odp ze mozna
    sprawdzic online a jak stwierdze ze obciazyli mnie za duza kwota to daje
    dyspozycje odwolania PZ.

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2002-05-06 21:36:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    W multi mozna odwolac/szczegoly/lista PZ przez net :-)))

    > czy chodzi ci o to, ze w Multi dzieja sie cuda z transakcjami i raz je
    widac a
    > raz nie ;-)))

    Jak nie widac to trzeba wpisac "jeden dzien do przodu" (z przyszlosci) w
    zakresie dat historii i wtedy jest ok. Ot taki wynalazek :-))

  • 19. Data: 2002-05-06 22:13:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > Ja praktykuje osobne opwaznianie banku a osobno drugiej strony poniewaz tez
    > wychodze z zalozenia ze TPSA czy Idea nie musza znac mojego podpisu bankowego.

    Rozumiem, ze czeku bys w zyciu nie wystawil? Karta platnicza nie
    zaplacil? Oba te srodki platnicze wymagaja (more or less) podpisania
    sie w sklepie podpisem akceptowanym przez bank.

    MJ

  • 20. Data: 2002-05-06 22:20:20
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, ze czeku bys w zyciu nie wystawil? Karta platnicza nie
    > zaplacil? Oba te srodki platnicze wymagaja (more or less) podpisania
    > sie w sklepie podpisem akceptowanym przez bank.

    Zalezy jaka karta , a paskiem magnetycznym , fucktycznie ryzykowne , chipowa
    znacznie bezpieczniejsze , ale czy pewne ??

    Pzdr

    P.S.
    Przeszkolony w AIB w zakresie "Operacyjne wsparcie Back office w zakresie
    kart platniczych " ;)