  • 1. Data: 2005-03-04 11:47:00
    Temat: PTF - samochod [troche inaczej niz zwykle]
    Od: "SzerszeN" <s...@s...pl>

    witam
    mam okazje kupic samochod na dwa sposoby

    - za gotowke - tu jednak jest problem bo takiej gotowki nie ma i i tak
    trzeba wziac kredyt

    - przejac raty z ptf bez oplat itp samo przepisanie + gosc doplaca mi pewna
    kwote, jest to jak twierdzi roznica w cenie rynkowej samochodu do ceny
    kredytu jaka musial by splacic ptf'owi

    dla mnie to co w ratach musial bym zaplacic ptf minus kwota od wlasciciela
    to i tak mniej niz kredyt np w pekao sa jaki musial bym zaplacic aby kupic
    ten samochod, wiec jaky jest kozysc ;)

    pytanie jest co myslicie o takim sposobie, na co ewentualnie zwrocic uwage,
    czego sie wystrzegac, gdzie ewentualne kruczki itp

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-05 23:17:44
    Temat: Re: PTF - samochod [troche inaczej niz zwykle]
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 04 Mar 2005 11:47:00 GMT, SzerszeN <s...@s...pl> napisał:

> [...]
    > uwage,
    > czego sie wystrzegac, gdzie ewentualne kruczki itp

    Albo gość jest b uczciwy, albo na krawędzi. Jeżeli papiery są w pożądku
    i sprawę przepisania kredytu załatwicie w PTF, a interes jest dla Ciebie
    opłacalny, to myslę ,że spokojnie acz uważnie można go robić.
    Powodzenia
    Daj znać jaką decyzję podjołeś.

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 3. Data: 2005-03-06 08:49:20
    Od: "SzerszeN" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Zbigniew" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Daj znać jaką decyzję podjołeś.

    dzieki za info

    decyzja podjela sie niejako za mnie
    samochod zostal sprzedany w komisie, w ktorym stal, przynajmniej tak
    twierdzi wlasciciel

    pozdrawiam