  • 1. Data: 2005-03-04 10:35:18
    Temat: Bank skupiajacy czeki dolarowe
    Od: "John Smith" <m...@m...me>

    Witajcie,

    Mam takie pytanie, znacie moze banki ktore skupuja czeki walutowe z oferta
    lepsza niz Pekao?
    Daleko mam do Pekao (drugi koniec miasta), straszne kolejki, a do tego
    wprowadzili oplaty za prowadzenie konta!
    Pytalem sie w Multibanku, ale oni nie skupuja czekow, mBank nie ma kont
    walutowych.
    Poratujcie :-)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-04 15:31:27
    Temat: Re: Bank skupiajacy czeki dolarowe
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    John Smith wrote:

    "skupiająca" to moze byc grupa... (chociaz ta slynna byla trzymajaca...)...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-03-07 08:53:26
    Od: "John Smith" <m...@m...me>