  • 1. Data: 2005-03-04 09:55:15
    Temat: [BSK] Nowa tabela oplat i prowizji...
    Od: "Tytus" <S...@...OFF>

    Wczoraj przyslali poczta.
    Dla mnie korzystne zmiany.

    Do konca roku przelewy gratis potem 50groszy.
    Obnizyli smieszne oprocentowanie ROR z 0,1% na 0,0%
    Stala oplata za prowadzenie rachunku (Standard czy jak mu tam) na 6zł.

    :)

  • 2. Data: 2005-03-04 10:52:59
    Temat: Re: [BSK] Nowa tabela oplat i prowizji...
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Tytus napisał(a):
    > Wczoraj przyslali poczta.
    > Dla mnie korzystne zmiany.

    A te już mniej korzystne:
    "Kara" za nieużywanie kart debetowych, było 12 zł/rok, teraz 18 zł,
    jeżeli obrót bezgotówkowy nie przekroczy 300 zł/mies.
    Dla mnie, mając KK debetowa służy tylko do bankomatu.

    5 zł za pofatygowanie się do banku po wyciąg miesięczny ...
    Tego nie rozumiem, dlaczego wysyłany pocztą jest bezpłatny ?

    Generalnie duży plus dla ING za czytelne, jasne i zwięzłe informowanie o
    zmianach TOiP. Zestawienie zmian dotyczących posiadanego konta, co było,
    co jest, co się zmienia, streszczenie najważniejszych zmian w
    regulaminie. Kiedyś przysyłali nowy regulamin lub TOiP i człowiek sam
    musiał sobie robić FC ...

    ________
    Yareck

  • 3. Data: 2005-03-04 13:59:40
    Od: "ariba" <arko@[KASUJ]poczta.fm>

    w komforcie i prestiżu sprytnie obniżyli opłaty o 5zł za to zabrali
    bezpłatną wypłatę z innych bankomatów, co przynajmniej ja odbieram jak
    podwyżkę.

  • 4. Data: 2005-03-04 19:09:30
    Od: "Tytus" <S...@...OFF>

    > A te już mniej korzystne:
    > "Kara" za nieużywanie kart debetowych, było 12 zł/rok, teraz 18 zł, jeżeli
    > obrót bezgotówkowy nie przekroczy 300 zł/mies.
    > Dla mnie, mając KK debetowa służy tylko do bankomatu.

    Mnie to w sumie nie rusza. Nie korzystam z KK wiec debetowka jest w uzyciu
    przez caly miesiac.
    Poza tym 18zł to i tak ciagle o polowe nizej niz karne 36zł w MBanku za
    karte do Emaxa. ;)

    > 5 zł za pofatygowanie się do banku po wyciąg miesięczny ...
    > Tego nie rozumiem, dlaczego wysyłany pocztą jest bezpłatny ?

    To chyba dotyczy osob ktore maja podpisana umowe INGonline i chcialyby
    jednak odbierac makulature w oddziale (zamiast drukowac osobiscie). Klienci
    offline dostaja wyciagi gratis via PP.

    > Generalnie duży plus dla ING za czytelne,

    Wlasnie. Dziekujemy ING !

    ;))

  • 5. Data: 2005-03-04 20:29:55
    Od: "Zdzislaw" <KrEnOzYl@WYTNIJ_TOPOLBOX.COM>

    Użytkownik "Tytus" <S...@...OFF> napisał w wiadomości
    > Wczoraj przyslali poczta.
    > Dla mnie korzystne zmiany.

    Dla mnie tragedia :)
    wg. "starej" taryfy jezeli zrobilem 3-przelewy/m-c (wliczalo sie w to takze
    stale zlecenie) to oplata za konto = 3,99 -> wiec zdefiniowalem sobie 3
    stale zlecenia na moje konta w mBanku po 1 PLN i placilem 3,99 (realizacja
    stalego zlecenia = 0PLN)
    wg. "nowej" taryfy 6 PLN za konto/m-c - stale zlecenia 1PLN za realizacje :)

  • 6. Data: 2005-03-04 23:11:19
    Od: "Tytus" <S...@...OFF>

    > wg. "nowej" taryfy 6 PLN za konto/m-c - stale zlecenia 1PLN za realizacje
    > :)

    A to dziwne, bo w mojej tabeli bylo i jest "bez oplat".