    From: marios <d...@f...gd>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PKOBP - z linuxa i jakie wyciągi firmowe
    Date: Mon, 20 Aug 2018 17:01:36 +0200

    Cześć
    Kilka banków już zwiedziłem, zaczynając od BPH,Meritum,Alior,

    Zazwyczaj mam problemy pod Linux-em, o ile strona działa jako tako, to
    najczęściej problem pojawia się przy podpisywaniu przelewu - zwyczajnie coś
    się zawiesza, brak komponentu itd.

    Obecnie jestem w DB, po zmianie interface nie podpisuje mi przelewów w FF
    (konsola przeglądarki sypie problemami z definicjami tablic - znaki CR/LF),
    w Chromium idzie podpisać.

    2. Jeżeli dla konta firmowego mam podany adres korespondencyjny, to często
    potem dostaję wyciąg w postaci:

    TU NAZWA FIRMY
    NIP; xxx-xxx-xx-xx
    Adres Korespondencyjny

    Czego ja nie chcę, bo firmę prowadzę pod adresem zameldowania a nie
    korespondencyjnym (nie jest to też miejsce "wykonywania" DG) i na wyciągu
    mam w sumie jakąś bzdurę napisaną (w DB zgłaszałem - poprawili nawet, i
    chyba w Alior tez zgłaszałem i tez poprawili) .

    1. Czy WWW PKOBP działa dobrze pod linuxem?
    2. Czy ktoś ma przypadek z wyciągami tak jak ja i te wyciągi mają dopisany
    adres firmy a nie korespondencyjny (korespondencyjny tylko jako adres na
    kopercie).

    Nie chcę zakładać konta tylko po to aby przetestować sytuację.