  • 1. Data: 2003-05-25 11:58:55
    Temat: [PKO] Jak zwolnic sie z ubezpieczenia kredytu hipotecznego?
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    Jako jedno z zabezpieczen kredytu hipotecznego PKO wymaga cesji polisy
    ubezpieczenia na zycie kredytobiorcy.

    Pracownik Expandera poinformowal mnie, ze jest mozliwe odstapienie przez PKO
    od tego wymogu 'w jakis czas po uruchomieniu kredytu'.

    Czy to prawda i czy wiecie jak w praktyce uzyskac to zwolnienie?

  • 2. Data: 2003-05-25 13:13:15
    Od: "mirek" <m...@N...gazeta.pl>

    janko <m325@o2._NO_SPAM_.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy to prawda i czy wiecie jak w praktyce uzyskac to zwolnienie?
    >
    > Janko napisał.... A moja wiedza jest taka, że ubezpieczenie na zycie przy
    kredytach hipotecznych w PKO nie jest obowiazkowe. Więc nie wiem w czym jest
    problem?

  • 3. Data: 2003-05-25 13:32:41
    Od: "Stanisław Binięda" <m...@N...gazeta.pl>

    Ja <m...@0...p > napisal(a):
    > jak zwolnić śię z ubezpieczenia na życie ....
    > Nie wiem. Ale napewno nie było ono obowiazkowe. A jesli ubezpieczono to na
    podstawie jednorazowej opłaty 50 zł , na rok i w Polisie Zycie. Nie ma to
    ubezpieczenie zwiazku z kredytem.

  • 4. Data: 2003-05-25 15:29:22
    Od: "kibic" <a...@N...gazeta.pl>

    Stanisław Binięda <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > --
    > JEŚLI przy okazji kredytu hipotecznego ubezpieczono Cię na życie - to jesteś
    ubezpieczony. Co masz robić? Żyj - za należne po Twojej śmierci 5000zł
    rodzina sie nie wzbogaci. Korzystniej będzie trochę użyć i zobaczyć co nas
    czeka w UE.
    Przepraszam za żart. Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2003-05-25 17:33:16
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> wrote in message
> [...]
    PKO
    > od tego wymogu 'w jakis czas po uruchomieniu kredytu'.

    może chodziło o to, że po wpisie do hipoteki, bank nie potrzebuje już twojej
    polisy
    poza tym, skoro expander tak powiedział, to dowiedz się w ekspanderze o
    szczegóły :) jak coś mówią, to niech podeprą to faktami

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-05-25 21:00:16
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    > kredytach hipotecznych w PKO nie jest obowiazkowe. Więc nie wiem w czym
    jest
    > problem?
    Jezeli jest sie kawalerem albo jedynym zywicielem rodziny a nie chce sie
    poreczyciela to wtedy chca ubezpieczenie na zycie. Ale z tego co wiem to
    przez caly czas trwania kredytu. Moze po prostu po ustanowieniu hipoteki
    mozna negocjowac.
    AG