  • 1. Data: 2003-05-25 10:10:22
    Temat: [SE t68i --> wap --> multibank] - komus sie to udalo ??
    Od: "tomek" <s...@P...pl>

    witam

    czy komukolwiek udalo sie wejsc na strone transakcyjna Multibanku przez wap,
    majac do dyspozycji aparat SE t68i ??

    mnie sie to nie udaje :(
    siec Idea, uzywam gprsu....
    w tym samym czasie bez problemu udaje mi sie zalogowac i wykonywac przelewy
    w mBanku....

    nie wiem czy to kwestia konkretnego aparatu czy wina lezy po stronie serwera
    MultiBanku ??
    ustawienia wapu w telefonie mam domyslne od operatora...

    na multilinii nie potrafia pomoc :(

    ktos cos moze wie?

    szukanie w archiwum nie pomoglo mi.

    pozdrawiam,
    tomek

  • 2. Data: 2003-05-25 10:27:19
    Temat: Re: [SE t68i --> wap --> multibank] - komus sie to udalo ??
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "tomek" <s...@P...pl> wrote in message

    > nie wiem czy to kwestia konkretnego aparatu czy wina lezy po stronie
    serwera
    > MultiBanku ??
    > ustawienia wapu w telefonie mam domyslne od operatora...

    Awaria kanalu WAP. U mnie tez nie dziala [timeout].

    Maciej

  • 3. Data: 2003-05-25 18:05:23
    Od: "Solos" <s...@o...pl>

    MK wrote:
    > Awaria kanalu WAP. U mnie tez nie dziala [timeout].

    a w ogole dzialal Ci Multibank przez WAP na SE T68i????

  • 4. Data: 2003-05-25 18:50:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Solos" <s...@o...pl> wrote in message

    > a w ogole dzialal Ci Multibank przez WAP na SE T68i????

    Nie mam T68i. Konfiguracja i wymagania dla mBanku i Multi sa takie same i
    jest jeden dziala to powinien rowniez i drugi. Na moim T39m dzialaly oba
    banki, dzis dziala tylko mBank.

    Maciej

  • 5. Data: 2003-05-28 19:49:49
    Od: "tomek" <s...@P...pl>

    > Awaria kanalu WAP. U mnie tez nie dziala [timeout].
    >
    > Maciej

    czyli, ze w ogole kanal wap w multibanku nie dziala??
    pytam, bo nie mam mozliwosci sprawdzenia dostepu przez wap przez inne
    aparaty :(

    pozdrawiam,
    tomek

    PS. wciaz czekam na odpwiedz na mojego maila w tej sprawie, ktorego wyslalem
    do nich...