  • 1. Data: 2003-05-25 11:40:15
    Temat: BPH PBK - jak z funkcjonalnoscia online?
    Od: k...@p...onet.pl

    Czy wplacajac w oddziale prowadzacym konto gotowke bede mial odrazu te srodki
    na koncie z mozliwoscia podgladu, ze juz sa widoczne w systemie internetowym i
    ze mozna je wyjac przez druga osobe karta debetowa w drugim koncu kraju z
    bankomatu BPH PBK lub euronet?

    A jesi nie, to jak predko jest kasa na koncie..?

    Potrzebuje takiego konta, gdzie po wplacie gotowki w kasie bede odrazu widoczne
    dla kart w bankomacie i ewentualnie w iternecie.

    W gre wchodzi:
    KB, BGZ, PKO BP, Pekao, BPH PBK, Millennium, Invest Bank

    Millennium za droge, a Invest Bank nie ma bankomatu wiec odpadaja.
    Z Pekao tez wiazac sie nikt nie chce. A KB nie ma aktualizacji w bankomacie od
    razu. Jak z reszta?

  • 2. Data: 2003-05-26 06:54:17
    Temat: Re: BPH PBK - jak z funkcjonalnoscia online?
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > ze mozna je wyjac przez druga osobe karta debetowa w drugim koncu kraju z

    Jeśli chodzi o internet to empirycznie sprawdzone, że tak.
    Jeśli chodzi o kartę to nie sprawdzałem, ale tym bardziej myślę, że tak.

    Jacek