  • 1. Data: 2005-02-26 11:14:50
    Temat: TFI AIG w CO MultiBank?
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Byłem wczoraj w placówce MultiBanku. A tam przy kasie zauważyłem karteczkę-
    ulotkę, która zachęcała do korzystania z usługi Centrum Oszczędzania. Wśród
    TFI było tam także wymienione AIG. Na pytanie do doradczyni, czy Multi
    sprzedaje już także j.u. TFI AIG, pani powiedziała, że robią to już od kilku
    miesięcy.
    W serwisie inforamycjnym nie ma ani słowa o AIG. Czyżby dezinformacja na
    ulotce w placówce? A może sprzedają po cichu, czy jak? A może dopiero to
    jednak wprowadzą, ale tak na zaś już zachęcają, aby przystąpić do tej usługi?