  • 1. Data: 2006-03-05 10:38:45
    Temat: PKO BP - bilansowanie kredytu
    Od: "Lukasz" <l...@g...pl>

    "Bilansowanie kredytu oszczędnościami działa w sposób następujący:

    * jeżeli środki znajdujące się na ROR są wyższe od ustalonego limitu
    górnego - nadwyżka przekazywana jest na rachunek bilansujący
    * środki znajdujące się na rachunku bilansującym każdego dnia powodują,
    obniżenie podstawy do obliczania odsetek , a tym samym zmniejszają koszt
    spłaty kredytu.

    Z bilansowania kredytu oszczędnościami mogą skorzystać osoby zaciągające
    kredyt w PLN. Opcja bilansowania działa w okresach trzyletnich."

    - co to znaczy "Opcja bilansowania działa w okresach trzyletnich." - pewnie
    tak zakombinowali że by nie opłacało się z tego korzystać ..
    Ktoś może z tego już korzysta?

  • 2. Data: 2006-03-05 11:19:51
    Temat: Re: PKO BP - bilansowanie kredytu
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Mar 2006 11:38:45 +0100,
    osoba podpisana: Lukasz <l...@g...pl>
    napisała:
    > "Bilansowanie kredytu oszczędnościami działa w sposób następujący:

    Dodam jeszcze, że w przypadku bilansowania jest +1 pp w oprocentwaniu
    kredytu.
    KJ

    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 3. Data: 2006-03-05 11:50:35
    Od: "Lukasz" <l...@g...pl>

    > Dodam jeszcze, że w przypadku bilansowania jest +1 pp w oprocentwaniu
    > kredytu.
    > KJ

    Chyba jakieś żarty +1 pp.. a masz więcej danych na ten temat?

  • 4. Data: 2006-03-05 17:20:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Mar 2006 12:50:35 +0100,
    napisała:

    > Chyba jakieś żarty +1 pp.. a masz więcej danych na ten temat?

    Nie, to jest jedno zdanie z odpowiedzi z PKOBP, gdy zadałem pytanie o
    kredyt hipoteczny, z różnych innych względów, przestałem się tym
    kredytem na razie interesować.

    KJ

    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day