  • 11. Data: 2006-08-06 06:56:49
    Temat: Re: PILNE: Gdzie najszybciej można założyć konto bankowe?
    Od: "G" <...@...c>

    Użytkownik "Gapcio" <g...@g...invalid> napisał w wiadomości
    news:eb038r$5ff$1@achot.icm.edu.pl...
    > i przyjmowało przelewy. Prawdopodobnie najszybciej będzie w jakimś
    > marmurkowym banku, tylko nie wiem gdzie uderzać by osiągnąć szybko cel.
    > Panowie podzielcie się informacją.

    Pierwszy z brzegu jaki masz po drodze. Wybierz najtańszy rodzaj rachunku.
    Ja proponuję darmowe, dobrze oprocentowane ING OKO:
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32365

  • 12. Data: 2006-08-06 08:03:23
    Od: v...@o...pl

    > Pierwszy z brzegu jaki masz po drodze. Wybierz najtańszy rodzaj rachunku.
    > Ja proponuję darmowe, dobrze oprocentowane ING OKO:
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32365

    Z jedną wypłatą w miesiącu za darmo i resztą płatną? ROTFL
    Ty chyba w ING pracujesz... ;)

  • 13. Data: 2006-08-06 08:16:30
    Od: "G" <...@...c>

    Użytkownik <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Z jedną wypłatą w miesiącu za darmo i resztą płatną? ROTFL
    > Ty chyba w ING pracujesz... ;)

    Poczytaj jeszcze raz do czego autorowi wątku potrzebne jest konto.
    Ja bym wybrał właśnie oprocentowane OKO, skoro nigdy w życiu nie miałem
    konta w banku, na jednorazowy wpływ bardzo dużej ilości pieniędzy. Skoro
    autor pytania nie ma potrzeby na kartę, to zapewne nie będzie tej forsy
    wybierał w bankomacie po 10zł dziennie. Prawdopodobnie z tego konta
    wyciągnie je jednorazowo na następny drogi zakup w kilka dni po transakcji.
    Od miliona zawsze jakiś "grosz" odsetek na opłatę dodatkowych przelewów po
    6zł w miesiącu trafi.

    Śmiech to zdrowie.