  • 1. Data: 2006-03-21 16:32:00
    Temat: Oprocentowanie kredytu - 1% miesiecznie czyli ...
    Od: "Kompaner" <k...@w...pl>

    Witam!
    Kredyt oferowany jest z oprocentowaniem 1% miesięcznie.
    To znaczy, od czego ten 1%? Od kredytu całego * liczba miesięcy spłaty /
    100?
    Jak to powiązać z liczbą miesięcy?
    Jak policzyć koszty kredytu?
    Gdzie tu haczyk?
    Kompaner

  • 2. Data: 2006-03-21 19:07:59
    Temat: Re: Oprocentowanie kredytu - 1% miesiecznie czyli ...
    Od: simonsik <w...@g...pl>

    Kompaner napisał(a):
> [...]
    > Kredyt oferowany jest z oprocentowaniem 1% miesięcznie.
    > To znaczy, od czego ten 1%? Od kredytu całego * liczba miesięcy spłaty /

    jeżeli zaciągniesz kredyt w wys. 1.000 zł, odsetki 1%
    Powidzmy że bierzesz kredyt na 12 miesięcy
    to rata miesięczna wynisie ok 88,85zł
    spłacisz kredyt w wysokości 1066 zł,

    Haczyk, albo jakaś buła z tym oprocentowaniem
    albo są wysokie koszty prowizji, które bank pobiera procentowo od kwoty
    kredytu
    mogą też być inne koszty np za rozpatrzenie wniosku itp

  • 3. Data: 2006-03-21 19:39:50
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Gdzie tu haczyk?

    Prowizja + ubezpieczenie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-03-22 07:52:12
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kompaner" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kredyt oferowany jest z oprocentowaniem 1% miesięcznie.
    > To znaczy, od czego ten 1%? Od kredytu całego * liczba miesięcy spłaty /

    Jak znam życie, to chcesz coś kupić w sklepie i towar jest oferowany w
    kredycie : 10 rat za 1% miesięcznie (czy jakoś tak).
    Zakup na kartę Praktiker'a albo coś.

    Ja coś takiego właśnie spłacałem i mam wrażenie, że było to 1% od CAŁEJ
    kwoty co miesiąc (kupiłem za 800 raty były 88 zł co miesiąc - ale jeszcze w
    domu sprawdzę dokładnie)

    Jeśli to chodzi o zakup ratalny w sklepie i jest to elektronika poszukaj
    innym sklepie, gdzie mają faktycznie raty 0% BEZ prowizji, BEZ
    oprocentowania i BEZ ubezpieczenia

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103

  • 5. Data: 2006-03-23 18:15:33
    Od: Sebastian Szachnowski <s_szachnowski@*NOSPAM*interia.pl>

    Krasnal (Zabrze) napisał(a):

    > Jeśli to chodzi o zakup ratalny w sklepie i jest to elektronika poszukaj
    > innym sklepie, gdzie mają faktycznie raty 0% BEZ prowizji, BEZ
    > oprocentowania i BEZ ubezpieczenia

    Ja bym jeszcze zwrócił uwagę na cenę towaru w porównywanych sklepach.
    Ostatnio omal się nie skusiłem na raty w Media Markt. Chciałem kupić
    aparat cyfrowy Fuji, wszystko pięknie 10 równych rat bez odsetek,
    prowizji i ubezpieczenia. Poszedłem jednak jeszcze do drugiego sklepu,
    oddalonego o trzy skrzyżowania, i tam ten sam aparat kosztował 20%
    mniej. :-)Trzeba być czujnym, bo te sławne 3x0 z powietrza się nie
    bierze. ;-)

    Dla dociekliwych - różnica w cenie to 599zł w MM do 499zł poza MM.

    Pozdrawiam
    Sebastian Szachnowski

  • 6. Data: 2006-03-23 18:42:46
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > prowizji i ubezpieczenia. Poszedłem jednak jeszcze do drugiego sklepu,
    > oddalonego o trzy skrzyżowania, i tam ten sam aparat kosztował 20%

    Klawatura Mediatechu, z ktorej pisze tego posta:

    Tesco: 69 zl
    MM: 149 zl

    wiwat :)

    --