  • 1. Data: 2005-08-18 13:24:11
    Temat: przeslanie czeku do banku w USA
    Od: "Wojtek " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Mam konto zalozone w banku w USA. Wlasnie dostalem czek ze Stanow.
    W jaki sposob mam przeslac ten czek do mojego banku w USA aby pieniadze z
    czeku znalazly sie na moim koncie?
    Czy czek trzeba wyslac do oddzialu gdzie mialem zalozone konto?
    Co trzeba wpisac na odwrocie czeku? Czy trzeba tam podac numer swojego konta?
    Na czeku znajduje sie moj polski adres, a bank ma moj stary adres z USA. Czy
    nie spowoduje to problemow w realizacja czeku?

    Pozdrawiam,

    Wojtek

  • 2. Data: 2005-08-18 13:49:31
    Temat: Re: przeslanie czeku do banku w USA
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <de225r$qnk$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...SKASUJ-TO.pl
    says...
> [...]
    > Na czeku znajduje sie moj polski adres, a bank ma moj stary adres z USA. Czy
    > nie spowoduje to problemow w realizacja czeku?

    Najlepiej wpisac "deposit only acc# ......" no i oczywiscie twoj numer
    rachunku (bez numeru roziczeniowego)

    A jesli chodzi o to gdzie? No to juz zalezy od banku. Niektore banki
    maja specjalny adres do otrzymywania depozytow poczta inne przyjmuja w
    swoim oddziale, wiec to musisz sprawdzic. Dodatkowo nie zapomnij
    dolaczyc "deposit slip" do swojego konta

    AP

  • 3. Data: 2005-09-11 06:42:45
    Od: amico_pl <amico_pl-malpa-yahoo.com>

> [...]
    > swoim oddziale, wiec to musisz sprawdzic. Dodatkowo nie zapomnij
    > dolaczyc "deposit slip" do swojego konta

    no i trzeba podpisac na odwrocie, jest miejsce ktore nazywa sie "Endorse
    here" "Endorsment" potrzebny jest podpis wlasciciela/i tak jak
    skadales przy otwieraniu rachunku.

    deposit slip powinienes miec dolaczone do ksiazeczki czekowej, jezeli
    nie to sprobuje na stronie internetowej banku.

  • 4. Data: 2005-09-11 16:27:34
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <4323cd3c$0$6489$f69f905@mamut2.aster.pl>, amico_pl
    <amico_pl-malpa-yahoo.com> says...

    > no i trzeba podpisac na odwrocie, jest miejsce ktore nazywa sie "Endorse
    > here" "Endorsment" potrzebny jest podpis wlasciciela/i tak jak
    > skadales przy otwieraniu rachunku.

    POdpis jes niekonieczny w przypadku wpisania "for deposit only acc # " i
    numer rachunku. Zawsze tak robie bo juz raz sie znajomemu zdarzylo ze
    depozyt zrobili na niewlasciwy rachunek.. a tak nie ma zadnych
    watpliwosci

    AP