  • 11. Data: 2002-04-02 12:42:00
    Temat: Re: Opinia o BZWBK - konto firmowe
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:a81jl8$38s$1@flis.man.torun.pl...
    > W tej chwili jeśli chcesz mieć tani marmurek to zobacz MultiBank.
    >
    > Pozdrawiam
    > K. Kowalski

    Ja np. chciałbym bardzo, ale jakoś nie kwapią się do założenia placówki w
    Szczecinie :-(

    W tym momencie znikają wszelkie plusy z faktu, że MultiBank jest marmurkiem.
    --
    Tomasz Lisowski

    # Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #

  • 12. Data: 2002-04-02 16:18:41
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    > No popatrz, ja jakos zadnego mamuru nie zauwazylem :-)

    No to odwiedź oddział w Katowicach ;-)))

    K. Kowalski

  • 13. Data: 2002-04-03 06:48:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 2 Apr 2002 14:42:00 +0200, "Tomasz Lisowski"
    <j...@p...NOSPAM.onet.pl> wrote:

    >Ja np. chciałbym bardzo, ale jakoś nie kwapią się do założenia placówki w
    >Szczecinie :-(

    Kwapia. Bedzie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 14. Data: 2002-04-05 08:00:42
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Kwapia. Bedzie.

    :-)))) A gdzie można przeczytać taką rewelację? Na stronach MultiBanku jakoś
    nic nie znalazłem.

  • 15. Data: 2002-04-05 08:28:44
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl> wrote in message
    > :-)))) A gdzie można przeczytać taką rewelację? Na stronach MultiBanku
    jakoś
    > nic nie znalazłem.

    pbb to dużo lepsze źródło wiedzy :-)

    K. Kowalski

  • 16. Data: 2002-04-05 09:06:34
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    > "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl> wrote in message
    > jakoś
    >
    > pbb to dużo lepsze źródło wiedzy :-)

    :) Zgadzam się.
    Wiesz jak to jest ... Zawsze chciałoby się dojść do źródła :)

    Gdybyś, Wojtku, mógł jeszcze zdradzić, kiedy ta placówka w Szczecinie może
    powstać?

  • 17. Data: 2002-04-05 17:17:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 5 Apr 2002 11:06:34 +0200, "Tomasz Lisowski"
    <j...@p...NOSPAM.onet.pl> wrote:

    >Gdybyś, Wojtku, mógł jeszcze zdradzić, kiedy ta placówka w Szczecinie może
    >powstać?

    W niezbyt dalekiej przyszlosci :-) Sorki, ale tyle musi Ci wystarczec.

  • 18. Data: 2002-04-09 07:12:57
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    > W niezbyt dalekiej przyszlosci :-) Sorki, ale tyle musi Ci wystarczec.

    Zadałem pytanie do Multibanku. Załączam odpowiedź:
    ---
    Szanowny Panie,
    Pragnę Pana poinformować, że w Szczecinie powstanie placówka naszego
    banku pod adresem Al. Wyzwolenia 21.
    Termin otwarcia to początek drugiej połowy roku.

    Z poważaniem
    Dorota Jóźwiak
    Multibank
    ---