  • 1. Data: 2002-12-22 01:42:55
    Temat: Oh Amra... =)
    Od: "minik" <m...@m...net>

    http://www.republika.pl/michalm/michala.htm

  • 2. Data: 2002-12-22 14:06:18
    Temat: Re: Oh Amra... =)
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in news:au35da$mls$1@news.tpi.pl:

    > http://www.republika.pl/michalm/michala.htm

    Buhahaha

    To sie nazywa "wpadka PR" ;-) Ja swoja stara strone utrzymana w podobnym klimacie
    usunalem na wieki wiekow :-)

    W.

  • 3. Data: 2002-12-22 17:41:33
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    najlepiej podobają mi się meta tagi:

    <META NAME="KeyWords" CONTENT="michal macierzynski, Michał Macierzyński,
    star wars, secret service, komputery, radom, polska, komputery, gazety,
    zdjecia, images, gwiezdne wojny, amra, sex, tworzeni

    szczególnie sex.

    --
    tatko1971

    -------
    Sukces jest jak pierdnięcie,
    własny ładnie pachnie,
    cudzy śmierdzi.
    ------

  • 4. Data: 2002-12-22 18:07:14
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > szczególnie sex.

    http://www.republika.pl/michalm/odpow.htm

    i cytat: "[...]przywiązana do łóżka - naga. Wszedł Amra. Rozebrał się i bez
    najmniejszych oporów zgwałcił mnie wyjąc jak potępieniec. Aż uszy bolały
    [...]"

  • 5. Data: 2002-12-23 05:33:18
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojciech Skrzypinski napisał:

    >Buhahaha
    >
    >To sie nazywa "wpadka PR" ;-) Ja swoja stara strone utrzymana w podobnym klimacie
    >usunalem na wieki wiekow :-)

    Nie badź taki pewny. Są jeszcze serwisy keszujące. Mi się udało znaleźć
    w takim moją stronkę z początków roku 1997. Fakt, że nie całkiem
    najpierwszą, ale całkiem najpierwsza chyba nie była w ogóle nikomu
    znana, a więc i mechanizmom keszującym :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2002-12-23 16:15:32
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    "Prenumeruję Gamblera od początku, ale już raz nie dostałem rocznej karty
    GamblerClubu. Na szczęście ostatnio się poprawili i przysłali mi kartę, choć
    i tak miesiąc zarwali."

    No tak; był Gambler - jest Fortis z VC... ;-)

  • 7. Data: 2002-12-23 22:43:42
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > No tak; był Gambler - jest Fortis z VC... ;-)

    A może byście tak już "zeszli" z Amry, co?
    Minik święta idą! Popraw się ;-))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2002-12-24 08:01:24
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Minik święta idą! Popraw się ;-))))

    To nie Wielkanoc kochany Glennie - nie rob sobie jaj =)))

  • 9. Data: 2002-12-24 10:13:37
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > A może byście tak już "zeszli" z Amry, co?

    dobse pse Pani

  • 10. Data: 2002-12-24 22:23:55
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A może byście tak już "zeszli" z Amry, co?

    Pojechal sobie chlopak na swieta do Radomia, a wy go tutaj obgadujecie ;)
    Baby jedne ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal