  • 21. Data: 2016-02-04 16:42:11
    Temat: Re: Odsetki EB
    Od: <8...@5...164211.invalid> (Tom N)

    Eneuel Leszek Ciszewski w
    <news:n8uarh$m9e$1@node2.news.atman.pl>:

    > "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.16020
    3.invalid

    > W EB konta prestiżowe są za free.

    Kłamiesz!

    <http://www.eurobank.pl/produkty,konta-osobiste,kont
    o-prestige,95,9.html#tabs3>

    "Opłata za prowadzenie konta 0 zł
    jeśli spełnisz jeden z warunków:
    suma wpływów na konto w m-cu min. 3 000 zł
    lub średnie saldo konta min. 50 000 zł
    lub wykorzystywanie konta do spłaty rat kredytu gotówkowego/
    konsolidacyjnego/ hipotecznego udzielonego na kwotę min. 30 000 zł
    W przypadku niespełnienia żadnego z powyższych warunków opłata wyniesie: 21
    zł"

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2016-02-04 17:15:49
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2016-02-03 o 22:01, (Tom N) pisze:
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Ciekawie piszesz, ale na stronie EB pisza, że jeżeli nie chcesz płacić za
    > konto 21PLN/mies. to jednak powinna wpływać

    Nie przeczytałeś ze zrozumieniem. W EB liczy się tylko wpływ. Możesz
    sobie przelać ze swojego konta w innym banku 3000zł i jeszcze tego
    samego dnia cofnąć pieniądze. Zatem warunkiem darmowości konta NIE JEST
    wpływ PENSJI. W niektórych bankach natomiast jest ściśle określone, iż
    wpływ musi być z tytułu wynagrodzenia.

    > Pokaż, że w EB nie musi, żeby było "darmowe", proszę.

    Wystarczy przeczytać TOiP w EB lub to, co napisałem powyżej. Napiszę
    jeszcze raz: warunkiem otrzymania 5% lub darmowości konta NIE JEST wpływ
    z tytułu WYNAGRODZENIA.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2016-02-04 17:39:01
    Od: <6...@9...173901.invalid> (Tom N)

    Szymon w

> [...]

    > Wystarczy przeczytać TOiP w EB lub to, co napisałem powyżej. Napiszę
    > jeszcze raz: warunkiem otrzymania 5% lub darmowości konta NIE JEST wpływ

    OK, może zbyt szeroko patrzę, ale widze taki zapis:
    "13. Warunek wpływu dochodu weryfikowany jest po zakończeniu każdego
    miesiąca pierwszego trzymiesięcznego okresu
    trwania Lokaty i jest uznany za spełniony, jeśli na Rachunek Uczestnika w
    okresie od dnia założenia do dnia
    odnowienia Lokaty odnotowano co najmniej jeden wpływ dochodu od pracodawcy /
    podmiotu lub osoby, z którą
    Uczestnik zawarł umowę cywilnoprawną / organu emerytalno-rentowego,
    uzyskiwanego z tytułu:
    - umowy o pracę lub
    - umów cywilnoprawnych lub
    - świadczenia emerytalnego lub rentowego
    w kwocie nie mniejszej niż 500 PLN. "

    <http://www.eurobank.pl/files/docs/Regulamin_Promocj
    i-Lokata-trzy-razy-lepsza.pdf>

    Zresztą już podjąłem decyzję o opuszczeniu EB na rzecz BZWBK z premią i bez
    konieczności wydawanie pięciu stów kartą.

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2016-02-05 02:40:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.16020
    4.invalid

    > Kłamiesz!

    I co z tego?! Kłamać nie można? ;)

    ZmkŁEm wczoraj -- bezpłatne konto prestiżowe w EB.
    Trafiłem na nową bankierkę -- więc rozpoczęło się grillowanie... ;)

    -=-

    Tak dużo czasu straciłem na zamykanie, że nie zdążyłem do BZWBKKBSg...

    Inwigilacja na całego!!!
    BZWBKKBSg dowiedział się o moich prawdziwych planach i nie dał
    się nabrać na moje fejki:

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

    Zastałem bank przygotowany, w szykach defensywnych... ;)

    jeden skamieniały wapień uciekł w ogóle
    (obok galerii Alpha)
    drugi zaś zamknął swe podwoje o 17, zamiast o 18

    Za jakiś czas wykonam kolejne podejście... ;)
    Zamknę KGP, aby otworzyć KGP i dostać wisienki oraz 4%. :)

    O ile zdążę. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 25. Data: 2016-02-05 02:44:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n8uarh$m9e$...@n...news.atman.pl

    > "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.16020
    3.invalid

    > W EB konta prestiżowe są za free. Masz Rodzinę lub przyjaciela? ;)
    > Nie masz? jesteś samotnikiem? -- to przegapiłeś 200 wisienek. Teraz
    > czekaj na kolejną szansę.

    Był taki program poleceń -- ,,Rodzina i przyjaciele'', czy jakoś tak.
    Jeśli ktoś założył z tego polecenia -- miaU konto za free. Mogę dać Ci
    kod, ale nie dostaniesz już teraz 100 pln. Gdybyś założył tak konto
    w ubroku -- zarobiłbyś setkę od banku i 5 dych ode mnie, miałbyś
    4% do 3kpln i lokatę 3/4 lub 4/5...

    Nie bądź zbyt skory do zarzucania mi kłamu. :)

    Mam takie (bezpłatne) konto, moja matka ma takie i mój ojciec ma takie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 26. Data: 2016-02-05 10:37:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.16020
    4.invalid

    > OK, może zbyt szeroko patrzę, ale widze taki zapis:

    A ja -- taki:

    Konto w poleconym przez Ciebie pakiecie (Active, Prestige
    lub Junior) może założyć w placówce lub na www.eurobank.pl.
    Od tego momentu jego konto prowadzone jest za 0 zł.

    [czyli jednak nie za darmo, lecz za 0 zł -- chlip, chlip...
    nie mogę pokazać, że płaczę... chlip... chlip...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 27. Data: 2016-02-05 16:34:40
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2016-02-04 o 17:39, (Tom N) pisze:
    > OK, może zbyt szeroko patrzę, ale widze taki zapis:
    > <http://www.eurobank.pl/files/docs/Regulamin_Promocj
    i-Lokata-trzy-razy-lepsza.pdf>

    Mylisz promocje. Promocja lokaty z koniecznością wpływu z tytułu
    wynagrodzenia ma się nijak do darmowości konta.

    --
    Pozdrawiam