  • 11. Data: 2016-02-02 18:45:43
    Temat: Re: Odsetki EB
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    > Ja nie zanotowałem ani jednej złotówki zwrotu. :)
    > 2 karty, kilka miesięcy wydawania po 5 stów miesięcznie...
    > Głównie jedzenie...

    Najpierw trzeba przystąpić do programu, bo on nie jest z automatu. 5%
    dają za restauracje, fast foody itp. w kategorii "jedzenie". Ale zwrot
    jest też za podróże, sport, hotele itd.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2016-02-02 19:06:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" n8qq0u$dsg$...@n...news.atman.pl

    > Najpierw trzeba przystąpić do programu, bo on nie jest z automatu. 5% dają za
    restauracje, fast foody itp. w kategorii "jedzenie".
    > Ale zwrot jest też za podróże, sport, hotele itd.

    Więc nie dla mnie. Czas na wyjście z EB. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 13. Data: 2016-02-03 01:18:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup

    W zasadzie jeśli zlikwidują R&P to nie widzę sensu posiadania u nich konta.

    ----------------
    Dla wielu osob ten program zwrotu nie ma sensu (dotyczy tylko wybranej grupy
    osob). Ludzie wydaja powszechnie na zywnosc, inne artykuly przemyslowe,
    apteki, itp. Liczba osob wydajacych na rozrywke, dalekie podroze jest mocno
    ograniczona. Kiedys mieli program 1% dla wszystkiego, potem wprowadzili 5%
    dla wybiorczych kategorii. Czyli te 5% oznaczalo mniej zwrotow, ale
    podejrzewam, ze sporo osob zamknelo juz konta (lub jest w trakcie
    zamykania), bo w EB po skasowaniu 4% na ROR nie ma juz praktycznie dla
    sporej grupy klientow nic ciekawego.
    Do tego dochodzi slaba oferta depozytowa PLN oraz brak oferty walutowej.
    Obecne promocje w innych bankach dla przykladu- BZWBK 4% na ROR+ darmowa
    karta do pol 2017 oraz 100zl dla nowych za otwarcie,
    Alior-konto rozsadne- 3% zwrotow za zywnosc ogran. 400 zl na rok
    /max.50/mies
    Alior T-mobile- 5% zwrotu /max 25zl na miesiac od wszystkich zakupow
    To tylko przyklady, ze dla wielu osob sa ciekawsze oferty z latwymi
    gratisami do uzyskania

  • 14. Data: 2016-02-03 01:36:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 56b14751$0$22836$6...@n...neostrada.pl

    > Obecne promocje w innych bankach dla przykladu- BZWBK 4%
    > na ROR+ darmowa karta do pol 2017 oraz 100zl dla nowych za otwarcie,

    Gdzie te 100 dla nowych?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 15. Data: 2016-02-03 17:25:06
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "Szymon" n8qq0u$dsg$...@n...news.atman.pl

    > Więc nie dla mnie. Czas na wyjście z EB. :)

    W EB dali odsetki tylko za 9 dni stycznia
    siakies 2 zlocisze z groszami zamiast prawie dyszki od 3kzl

    Obawiam się ze pomału nadchodzi czas na wyjście zewsząd ;)
    - w EB mam jeszcze loka na 4% gdzieś do polowy marca
    a te grosze które jeszcze wpadają z R&P właściwie są do pominięcia
    przy konieczności utopienia 500 w karcie

  • 16. Data: 2016-02-03 17:31:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" n8t9l1$1ni$...@n...news.atman.pl

    > Obawiam się ze pomału nadchodzi czas na wyjście zewsząd ;)

    Paribas i BZWBKKBSg -- też 4%, ale chyba Paribas jakoś obostrza.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 17. Data: 2016-02-03 21:27:23
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2016-02-03 o 01:18, Krzysztof pisze:
    > Dla wielu osob ten program zwrotu nie ma sensu (dotyczy tylko wybranej
    > grupy osob).

    Dlatego nie każdy będzie korzystał z EB.

    Ludzie wydaja powszechnie na zywnosc, inne artykuly
    > przemyslowe, apteki, itp. Liczba osob wydajacych na rozrywke, dalekie
    > podroze jest mocno ograniczona.

    I tak, i nie. Ja mam konto Prestige, które z definicji nie powinno być
    powszechne. Powiedzmy, że jest dla osób, które zarabiają trochę ponad
    przeciętną krajową. Z definicji... Czy naprawdę sądzisz, że wśród tych
    osób nie ma klientów, którzy korzystają z kina, teatru, siłowni, hotelu
    (choćby raz na jakiś czas), a może i... McDonald'sa? Bo od rachunków z
    fast-foodów też jest to 5%. I od PKP Intercity także (może być TLK, nie
    musi Pendolino ;-)

    Kiedys mieli program 1% dla wszystkiego,
    > potem wprowadzili 5% dla wybiorczych kategorii.

    I wolę 5% od wybranych. 1% bywa niezauważalne. 5% stanowi już konkretne
    pieniądze w skali roku. A jeśli klient jest z rodzaju tych smart, zaś
    praktyka EB byłaby powszechna... to w McD zapłacę kartą EB, w necie
    Synca (kiedyś dawali 5%), na stacji Getina ze zwrotem itd. W ten sposób
    "wybiórcze" kategorie mogłyby stanowić większość tych najpopularniejszych.

> [...]
    > jest w trakcie zamykania), bo w EB po skasowaniu 4% na ROR nie ma juz
    > praktycznie dla sporej grupy klientow nic ciekawego.

    Głupstwo. 4% z 3000zł to 8,10zł netto miesięcznie. I to jeszcze z
    zawracaniem głowy księgowej, bo pensja tam musiała wpływać. Teraz
    ponownym zawracaniem, bo wpływać już nie musi ;-)
    5% R&P jest o wiele ciekawszym rozwiązaniem.

    > Do tego dochodzi slaba oferta depozytowa PLN oraz brak oferty walutowej.

    Tu się zgadzam.

> [...]
    > Alior T-mobile- 5% zwrotu /max 25zl na miesiac od wszystkich zakupow
    > To tylko przyklady, ze dla wielu osob sa ciekawsze oferty z latwymi

    Tylko jest pewien szczególik... W EB nic nie trzeba robić, by dostać te
    5%. W powyższych zdaje się, że pensja musi wpływać na konto. A najlepiej
    na kilka kont ;-) Ograniczenie 400zł/rok wobec 720zł/rok w EB też jakoś
    niespecjalnie porywa. Niemniej... Każdemu według potrzeb...

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2016-02-03 22:01:02
    Od: <6...@2...220102.invalid> (Tom N)

    Szymon w

    > Dlatego nie każdy będzie korzystał z EB.

    > Ludzie wydaja powszechnie na zywnosc, inne artykuly

    > I tak, i nie. Ja mam konto Prestige
    [...]
    > Głupstwo. 4% z 3000zł to 8,10zł netto miesięcznie. I to jeszcze z
    > zawracaniem głowy księgowej, bo pensja tam musiała wpływać. Teraz
    > ponownym zawracaniem, bo wpływać już nie musi ;-)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Ciekawie piszesz, ale na stronie EB pisza, że jeżeli nie chcesz płacić za
    konto 21PLN/mies. to jednak powinna wpływać

    > Tylko jest pewien szczególik... W EB nic nie trzeba robić, by dostać te
    > 5%. W powyższych zdaje się, że pensja musi wpływać na konto.

    Pokaż, że w EB nie musi, żeby było "darmowe", proszę.

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2016-02-03 22:07:39
    Od: <6...@4...220739.invalid> (Tom N)

    Tom N w
    .160203.invalid>:

> [...]

    > konto 21PLN/mies. to jednak powinna wpływać

    > Pokaż, że w EB nie musi, żeby było "darmowe", proszę.

    I nie pokazuj, że trzeba mieć średnie saldo min 50k, bo kto Ci uwierzy, że
    trzymasz 50k na koncie oprocentowanym na 0% (w tym ewentualnie 40k na
    lokacie jeszcze max kilka miesięcy) albo, że masz kredyt na min 30k.

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2016-02-04 02:45:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.16020
    3.invalid

    > I nie pokazuj, że trzeba mieć średnie saldo min 50k, bo kto Ci uwierzy, że
    > trzymasz 50k na koncie oprocentowanym na 0% (w tym ewentualnie 40k na
    > lokacie jeszcze max kilka miesięcy) albo, że masz kredyt na min 30k.

    W EB konta prestiżowe są za free. Masz Rodzinę lub przyjaciela? ;)
    Nie masz? jesteś samotnikiem? -- to przegapiłeś 200 wisienek. Teraz
    czekaj na kolejną szansę.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'