  • 1. Data: 2003-04-11 06:12:45
    Temat: mBank płatny?
    Od: "Krzysiek" <z...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy ktoś może potwierdzić (lub zdementować) informację, jakoby mBank miał
    wprowadzić w niedługim czasie opłatę za prowadzenie ekonta?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-04-11 09:34:57
    Temat: Re: mBank płatny?
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Krzysiek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może potwierdzić (lub zdementować) informację, jakoby mBank miał
    > wprowadzić w niedługim czasie opłatę za prowadzenie ekonta?

    Skad takie informacje?

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-04-11 09:57:09
    Temat: Re: mBank p3atny?
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Pawel Sztabinski wrote:

    > Z analogii do Inteligo?? Najpierw przejecie przez duzy marmurowy bank, moze
    > Pekao SA? /o zamiarze przejecia banku, ktorego oferta bylaby inna i moglaby
    > byc uzupelnienem tej, ktora proponuje Pekao informowala ostatnio Pani prezes/
    > , pozniej duzy spadek oprocentowania i wprowadzenie oplat.

    Akurat BRE, ktorego czescia jest mBank, to jest "ultra marmurowy" bank (bankowosc
    korporacyjna). Nikt wiec nikogo nie musi przejmowac.

  • 4. Data: 2003-04-11 10:00:26
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2003-04-11 10:07:19
    Temat: Odp: mBank płatny?
    Od: "Krzysiek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kazimierz <kazmirz@astercity(usuń).net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7624r$f8i$...@f...acn.pl...
    > Skad takie informacje?

    Od Pani promotor mojej pracy magisterskiej, ale szczegółów nie znam :)
    Krzysiek

  • 6. Data: 2003-04-11 10:41:00
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > Od Pani promotor mojej pracy magisterskiej, ale szczegółów nie znam :)

    Jesli mozesz to spytaj pani promotor skad o tym wie, bo jesli tak to troche
    bede musial zmienic w mojej pracy magisterskiej :)

  • 7. Data: 2003-04-11 10:44:18
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Pawel Sztabinski" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Z analogii do Inteligo?? Najpierw przejecie przez duzy marmurowy bank,
    moze
    > Pekao SA?

    Jak? Gdzie? Kiedy? Przeciez mBank jest czescia BRE Banku i jakos nie slychac
    o tym zeby mieli go sprzedawac. Niedawno chodzily tylko sluchy, ze BRE moze
    sie z jakims innym bankiem polaczyc.

> [...]
    prezes/
    > , pozniej duzy spadek oprocentowania i wprowadzenie oplat.

    Oj, Panowie - siejecie zamet i tyle. Taka wypowiedz moze swiadczyc o
    kupieniu nawet banku spoldzielczego
    ;)

  • 8. Data: 2003-04-11 10:45:28
    Od: "Krzysiek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kazimierz <kazmirz@astercity(usuń).net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7660n$hq7$...@f...acn.pl...
    > Jesli mozesz to spytaj pani promotor skad o tym wie, bo jesli tak to
    troche
    > bede musial zmienic w mojej pracy magisterskiej :)

    Z tego co wiem, to była chyba niepotwierdzona informacja, ale dopytam się
    przy najbliższej okazji.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek
    www.air.radom.pl

  • 9. Data: 2003-04-11 10:54:35
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    > prezes/
    >
    > Oj, Panowie - siejecie zamet i tyle. Taka wypowiedz moze swiadczyc o
    > kupieniu nawet banku spoldzielczego
    > ;)

    Zgadza sie. Oczywiscie to tylko spekulacje, tylko po co Pekao jakis bank
    spoldzielczy i w jakim sensie oferta takiego banku wypelnilaby luke w ofercie
    Pekao???
    Taka mysl nasunela mi sie w kontekscie wypowiedzi Pani prezes i analogii do
    Inteligo i PKO, ale oczywiscie to tylko moje rozumowanie.

  • 10. Data: 2003-04-11 11:07:59
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Krzysiek <z...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Czy ktoś może potwierdzić (lub zdementować) informację, jakoby mBank miał
    > wprowadzić w niedługim czasie opłatę za prowadzenie ekonta?
    A ja odwrócę twoje pytanie , czy jest wymagana minimalna wpłata w mbank?
    NIe no to jakim cudem będą pobierać opłaty ? Będą Ci robić debety na koncie?
    Ja to tak interpretuję , więc IMO opłat za mbank nie będzie.