  • 1. Data: 2003-03-08 21:50:29
    Temat: b.b. prosze o wypelnienie ankiety
    Od: "Agilla" <a...@2...pl>

    witam wsztystkich
    mam goraco prosbe, otoz pisze prace magisterska na temat wykorzystywania
    telefonow komorkowych w uslugach bankowych, opiera sie ona glownie na
    ankiecie i bardzo zalezy mi na jak najwiekszej liczbie odpowiedzi. Wiec
    jezeli ma ktos chwilke i checi to moze wypenic ja na stronie
    http://mojaankieta.republika.pl
    Wypelnienie jej zajmuje naprawde bardzo niewiele czasu...
    Od razu dziekuje bardzo za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Asia

  • 2. Data: 2003-03-09 09:58:14
    Temat: Re: b.b. prosze o wypelnienie ankiety
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Agilla" <a...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://mojaankieta.republika.pl
    > Wypelnienie jej zajmuje naprawde bardzo niewiele czasu...

    Jak zakonczysz ankiete to podaj wyniki na grupe.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-03-09 12:47:21
    Od: "- Robert -" <r...@n...pl>

    "Agilla" <a...@2...pl> wrote in message
> [...]
    > http://mojaankieta.republika.pl
    > Wypelnienie jej zajmuje naprawde bardzo niewiele czasu...

    Hej,

    wypelnilem ale nie wyslalem, bo nie chronisz prywatnosci. Czemu zbierasz to
    za pomoca emaila? Ja nie chce aby byl w jakikolwiek sposob kojarzony z
    wynikami.

    Pozdrawiam
    - Robert-

  • 4. Data: 2003-03-09 21:02:59
    Od: "Agilla" <a...@2...pl>

    Formularz, za pomoca ktorego wykonana jest ankieta umozliwia przesylanie
    odpowiedzi jednynie w formie e-mail. Serwer republika.pl nie pozwala na
    umieszczanie skryptow PHP za pomoca, ktorychmozna by wyslac wyniki
    bezposrednio. Nie zamierzam nikogo identyfikowac po adresie e-mail, nie jest
    to mi do niczego potrzebne....Po prostu nie znam sie na skryptach i wybralam
    najprostsza forme
    Asia

  • 5. Data: 2003-03-09 21:17:17
    Temat: Odp: b.b. prosze o wypelnienie ankiety