  • 11. Data: 2004-05-20 21:58:19
    Temat: Re: Obsługa via Internet w marmurku
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-20 22:16, Użytkownik JaKi napisał:

    > ING BSK - Bankomatu wlasne + euronet za 1 zł. Kolejek nie stwierdzam w
    > oddzialach.

    I beznadziejny system internetowy...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 12. Data: 2004-05-21 05:48:33
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 May 2004 23:58:19 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>
    napisała:

    > I beznadziejny system internetowy...
    Beznadziejny ? Cięzki, to prawda. Ale znam gorsze (np. VW ;) )

    KJ

    --
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 13. Data: 2004-05-21 07:25:37
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:c8j9cd$s2b$1@absinth.dialog.net.pl...

    > I beznadziejny system internetowy...

    Wszytsko kwestia gustu i co komu bedzia pasowalo :-)

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2004-05-21 13:52:31
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Gregory napisał:

    > Który tradycyjny bank wybrać. Chodzi o to, że potrzebuje aby był to:
    > - marmurek, abym mógł wpłacać gotówkę
    > - poza tym 99% kontaktów z bankiem chcę dokonowywać za pośrednictwem Internetu.

    Lukasbank. W szczególności 'ekonto pro'.

    Łukasz

  • 15. Data: 2004-05-21 17:28:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-21 09:25, Użytkownik JaKi napisał:

    > Wszytsko kwestia gustu i co komu bedzia pasowalo :-)

    BPH miał taki wcześniej i wszystko fajnie, tylko nie działa to na
    Javie Suna (a bynajmniej nie działało), do tego jest topooooorny :)