  • 1. Data: 2002-04-02 18:22:26
    Temat: OT: nadmiar cookies na stronach bankowych
    Od: <m...@p...pl>

    Zastanawia mnie mnogosc roznego rodzaju cookies (nie tylko .TXT) na stronach
    naszych bankow,np http://www.nordeabank.pl/pl/article/2432.html Sa tam 'cuda'
    lacznie z DoubleClickiem...
    Tyle tego ze hej, prawie tyle ile tutaj, na niusy.onet.pl.
    Czy to aby chronilo prywatnosc i zapewnialo lepsze bezpieczenstwo?? ;-)
    Zwlaszcza na stronach obslugujacych nasze finanse?

    A moze czegos nie wiem?

    (Uzywalem m.in. IE6.0/NN479 przy ustawieniu 'blokady wszystkich plikow
    cookies' i zobaczylem sporą liste zablokowanych ciasteczek)

  • 2. Data: 2002-04-02 22:24:53
    Temat: Re: nadmiar cookies na stronach bankowych
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy to aby chronilo prywatnosc i zapewnialo lepsze bezpieczenstwo?? ;-)
    > Zwlaszcza na stronach obslugujacych nasze finanse?

    Oni to wykorzystują do preparowania stron www pod "wymagania klienta". Np.
    szukasz informacji o elektronicznym koncie dla firm? Jak pierwszy raz
    wejdziesz na ich www to nie znajdziesz tak łatwo. Ale jak już klinkniesz na
    Solo to za kolejnym razem po wejsciu na strone główną masz już te informacje
    na wierzchu. Niestety jest to kij, ktory ma dwa konce, z czego twórcy
    serwisu nie do końca zdają sobie sprawę. Np. wysyłasz kumplowi link do
    strony pisząc, żeby kliknął na to i na to, a on otwiera tę stronę i widzi
    zupełnie coś innego niz ty ;-). No, coż projektowanie stron www to sztuka,
    nie rzemiosło.

    Pozdrawiam,
    BaLab