  • 1. Data: 2002-04-02 16:29:55
    Temat: kalkulator wynagrodzen (OT)
    Od: "Mafox" <m...@p...fm>

    Witam Szanownych Grupowiczow,
    prosze o jakas stronke z na ktorej znajduje sie dzialajacy kalkulator
    wynagrodzen za rok 2000. (brutto-netto).
    Ten ktory jest na www.pit.pl nie dziala na rok 2000.
    Dzieki za odpowiedz,
    pozdrawiam,
    Mafox

  • 2. Data: 2002-04-02 16:31:00
    Temat: Re: kalkulator wynagrodzen (OT)
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mafox"
    > prosze o jakas stronke z na ktorej znajduje sie dzialajacy kalkulator
    > wynagrodzen za rok 2000. (brutto-netto).
    > Ten ktory jest na www.pit.pl nie dziala na rok 2000.

    http://www.ci.pwr.wroc.pl/~wilczek/
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-04-02 16:31:30
    Od: "Marek Budkiewicz" <f...@p...pl>

    www.gazeta.pl

  • 4. Data: 2002-04-02 16:37:14
    Od: "Mafox" <m...@p...fm>

    Dzeki wielkie:)
    Takiej szybkosci to sie nie spodziewalem:)
    Ledwo wyslalem i juz odpowiedz:>
    Dzieki jeszcze raz!

  • 5. Data: 2002-04-02 19:44:43
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    www.expander.pl

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 6. Data: 2002-04-03 06:30:15
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Mafox" <m...@p...fm> wrote in message news:a8cm83$hj0$1@news.tpi.pl...
    > Witam Szanownych Grupowiczow,
    > prosze o jakas stronke z na ktorej znajduje sie dzialajacy kalkulator
    > wynagrodzen za rok 2000. (brutto-netto).
    > Ten ktory jest na www.pit.pl nie dziala na rok 2000.

    chyba jedyny, który działa na lata 2000-2002 (poprawnie działa) jest na
    www.infor.pl po lewej stronie jest menu 'kalkulatory'
    polecam

    Piotr Orzechowski

  • 7. Data: 2002-04-03 15:46:58
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > chyba jedyny, który działa na lata 2000-2002 (poprawnie działa) jest na
    > www.infor.pl po lewej stronie jest menu 'kalkulatory'
    > polecam

    eee ja nie mam wiele do zarzucenia swoim arkuszom Excelowym (7/95)
    z http://www.polbox.com/q/qwdfbn

    pozdrawiam

    romekk