  • 1. Data: 2004-11-09 22:50:04
    Temat: platnosc w necie VE lub maestro?!?
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Witam!

    musze zaplacic dunskiej firmie za hosting i mam do wyboru:
    1) paypal
    2) creditcard
    3) Bank Transfer / Wire

    ad 1. nie obsuguja polakow.
    ad 2. nie mam karty kredytowej. w menu platnosci mozna wybrac
    - mastercard
    - visa
    - visa electron
    - visa delta (?)
    - laser (?).

    do tej pory bylem przekonany ze electronem nie da sie placic w necie!
    poogoglalem sobie i natrafilem na info, z eczasami sie da ale to zalezy
    od banku.

    mam VE z mBanku i Maestro z ING.

    jaki jak to zapaci? czy zostaje mi tylko wyrobienie tej karty za 25zl z
    mBanku?

    dzieki i pozdrawiam wszystkich bankowcow

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 2. Data: 2004-11-09 23:50:58
    Temat: Re: platnosc w necie VE lub maestro?!?
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    _Normanos_ napisał(a):

    > do tej pory bylem przekonany ze electronem nie da sie placic w necie!

    Są Electrony, którymi możesz płacić w sieci (ale czasem są z tym
    kłopoty). W Polsce tylko Visa Electron Inteligo oraz DB PBC.

    > jaki jak to zapaci? czy zostaje mi tylko wyrobienie tej karty za 25zl z
    > mBanku?

    Taniej (a być może i szybciej) będzie Ci założyć konto Inteligo.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2004-11-10 07:53:48
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    MarekM napisał(a):

    > Taniej (a być może i szybciej) będzie Ci założyć konto Inteligo.

    a czy jest 100% pewnosc zaakceptowania VE z inteligo w platnosciach
    netowych???

    jezu, tam przelewy maja po 1zl... ;)

  • 4. Data: 2004-11-10 10:55:57
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik _Normanos_ napisał:

    > a czy jest 100% pewnosc zaakceptowania VE z inteligo w platnosciach
    > netowych???

    Nie. Korzystam z serwisu rejestrujacego domeny, ktory kiedys lyknal VE
    Inteligo, ale teraz juz nie chce (joker.com). Ale w popularniejszych
    miejscach (np. Amazon) karta chodzi bez problemu.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-11-11 00:11:55
    Temat: [OT]Re: platnosc w necie VE lub maestro?!?
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:cmssfs$s3i$4@inews.gazeta.pl grupowicz Bartol Partol
    napisał:

    > Nie. Korzystam z serwisu rejestrujacego domeny, ktory kiedys lyknal VE
    > Inteligo, ale teraz juz nie chce (joker.com).

    O ! Ja też z ich usług korzystam :-)

    BTW ogólnie, czy jest prawdą w przypadku Inteligo via net, iż kwota na
    koncie musi być c.a dwukrotnoscią obciażenia?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 6. Data: 2004-11-11 08:51:35
    Temat: Re: [OT]Re: platnosc w necie VE lub maestro?!?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    August napisał(a):

    > O ! Ja też z ich usług korzystam :-)
    >
    > BTW ogólnie, czy jest prawdą w przypadku Inteligo via net, iż kwota na
    > koncie musi być c.a dwukrotnoscią obciażenia?

    A blokady masz podwójnie wysokie? Musisz mieć tyle, żeby wystarczyło na
    blokadę. A to, jakie są, to już wiesz z doświadczenia [jeśli
    korzystasz], ale nie są one 2x wyższe, przynajmniej mnie się jeszcze nie
    zdarzyło.

  • 7. Data: 2004-11-11 10:08:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik August napisał:

    > O ! Ja też z ich usług korzystam :-)

    No prosiem. To bardzo sympatyczny serwis. Zadnych smieci.

    > BTW ogólnie, czy jest prawdą w przypadku Inteligo via net, iż kwota na
    > koncie musi być c.a dwukrotnoscią obciażenia?

    Nie zauwazylem.

    Bartol

  • 8. Data: 2004-11-11 10:47:16
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:cmv8uc$vvj$1@news.elsat.net.pl grupowicz Wojciech Nawara
    napisał:

> [...]
    > blokadę. A to, jakie są, to już wiesz z doświadczenia [jeśli
    > korzystasz], ale nie są one 2x wyższe, przynajmniej mnie się jeszcze nie

    Właśnie nigdy nie korzystałem z inteligo więc chciałem się dowiedzieć.
    Wiem wiem, pewnie pomoże google: blokady+inteligo :-P

    --
    S pozdravem,
    August

  • 9. Data: 2004-11-11 11:00:04
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > No prosiem. To bardzo sympatyczny serwis. Zadnych smieci.

    Ooo to jest nas więcej ;-)

  • 10. Data: 2004-11-11 11:20:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Ooo to jest nas więcej ;-)

    Ty tez?

    Ja tam trafilem w dosyc zabawny sposob. Chcialem zarejestrowac .coma.
    Wszedlem na strone ICANN czy jakas w tym stylu i zaczalem przegladac
    liste sprzedawcow. Poniewaz nie lubie amerykanow postanowilem skorzystac
    z firmy europejskiej. Zaczalem od jakichs szwedow, ale serwis nie
    zaladowal sie wystarczajaco szybko (w ogole sie nie zaladowal). No i
    kliknalem na jokera. Czysty, prosciutki serwis. To lubie. I tak zostalo.
    A bylo to ze 4 latka temu.

    Bartol