  • Data: 2002-01-28 12:23:58
    Temat: [OT] Ale ciekawe ;)
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie, troszke to off topicowo, ale jako, ze sa tutaj
    informatycy, tacy nie od parady, to moze podpowiedza.
    Wlasnie dostalem takiego maila (oczywiscie z wirusem ;)

    Od: just.pg <j...@p...opole.pl>
    Do: a...@a...pl
    Data: 28 stycznia 2002, 13:08:37
    Temat: A new game

    MKS go zabezpieczyl i tak dalej.
    Pozostaje jednak pytanie - a coz to za adres policja.opole.pl - adres WWW
    jak najbardziej dziala. W zyciu tam nie pisalem, Opole ledwo kojarze w
    ktorym to miejscu Polski ;))) no i wlasnie...
    Tak sobie zbieraja adresiki i przez przypadke wyszlo?

    Czy te diabelskie wirusy sa takie cwane ze po prostu podmieniaja FROM bo i z
    tym sie spotkalme - niby z mojego adresu - a IP zupelnie jakis dialupowy (ja
    mam stale lacze).

    Ogolnie uwaga na wirusy - w mojej firmie wszystko lezy ;)
    --

    ------
    Amra the Freelancer