  • 1. Data: 2002-04-13 14:22:22
    Temat: Konserwacja LG Net 14.04.2002 od 07:30 do 14:00
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Szanowni Państwo!
    Z uwagi na konieczność dokonania konserwacji systemu uprzejmie informujemy,
    iż w dniu 14.04.2002 roku w godzinach od 07:30 do 14:00 nie będzie dostępu
    do aplikacji bankowości elektronicznej LGnet. Przepraszamy za powstałe
    niedogodności i liczymy na Państwa wyrozumiałość.
    Departament Bankowości Elektronicznej LG Petro Bank S.A.

    Za LG Net.
    Wall.

  • 2. Data: 2002-04-13 15:33:53
    Temat: Re: Konserwacja LG Net 14.04.2002 od 07:30 do 14:00
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > niedogodności i liczymy na Państwa wyrozumiałość.
    > Departament Bankowości Elektronicznej LG Petro Bank S.A.

    Pora wprost zajebista.

  • 3. Data: 2002-04-13 15:44:28
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Pora wprost zajebista.

    No a co od nich chcesz ? Niedziela rano przeciez...
    M.

  • 4. Data: 2002-04-13 15:45:30
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > No a co od nich chcesz ? Niedziela rano przeciez...

    > iż w dniu 14.04.2002 roku w godzinach od 07:30 do 14:00

    Co od nich chce? Wg. ciebie to jest najodpowiedniejsza godzina? Czemu tego
    nie robia wowczas kiedy wiekszosc spi - w nocy?

  • 5. Data: 2002-04-13 15:51:11
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    > Co od nich chce? Wg. ciebie to jest najodpowiedniejsza godzina? Czemu tego
    > nie robia wowczas kiedy wiekszosc spi - w nocy?

    Nie wiem czy wiekszosc posiadaczy rachunkow internetowych spi w nocy. Ja na
    przyklad raczej spie rano. W nocy z piatku na sobote moze i bylaby lepsza
    pora, bo w nocy przed dniem powszednim to ludzie moga sobie wklepywac
    przelewy na dzien nastepny. Na funkcjonowanie kart wydanych do tych
    rachunkow nie ma to zadnego wplywu. Dla mnie wszystko jedno czy w nocy czy
    rano, jesli w ramach weekendu. Nie ma sie co czepiac na sile chyba.

    M.

  • 6. Data: 2002-04-13 22:38:15
    Temat: OT
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    ale macie problem...

    lgnet wywala sie tak czesto ze ta przezwa naprawde nie robi chyba
    nikomu roznicy?

  • 7. Data: 2002-04-13 22:55:59
    Temat: Re: OT
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > ale macie problem...
    >
    > lgnet wywala sie tak czesto ze ta przezwa naprawde nie robi chyba
    > nikomu roznicy?

    Na szczescie nie mam tam konta =)

  • 8. Data: 2002-04-14 00:03:41
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    > Na szczescie nie mam tam konta =)

    Ja mam od ponad pol roku i chyba mam farta, bo raz mi sie tylko zdarzylo, ze
    musialem skorzystac z kanalu telefonicznego zamiast z internetowego. No a
    tak z 15 przelewow na miesiac z tego rachunku wychodzi.
    M.