  • 1. Data: 2008-10-23 18:47:48
    Temat: OFE III filar?
    Od: k...@o...pl

    Kończy sie rok i zastanawiam się czy nie warto.
    Pomijając kwestie na czym oprzeć(agresywniej czy ofe oparte na
    rachunku oszędnosciowym - chyba takie sa mozliwości?) jak wygląda
    kwestia wypłat? Muszę czekać do emerytury, czy mogę wypłacić
    wcześniej(tyle, że wtedy zaatakuje belka). co z dziedziczeniem?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2008-10-23 18:58:10
    Temat: Re: OFE III filar?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 23 Oct 2008 11:47:48 -0700 (PDT), k...@o...pl wklepał(-a):

> [...]
    >kwestia wypłat? Muszę czekać do emerytury, czy mogę wypłacić
    >wcześniej(tyle, że wtedy zaatakuje belka). co z dziedziczeniem?

    To zdecyduj się - OFE (II) czy III filar? W OFE nie masz do wyboru strategii -
    jedynie firmy, która prowadzi fundusz.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 3. Data: 2008-10-23 18:59:04
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Póki co OFE to przymusowy II filar. Trzeci to IKE, PPE lub szerzej
    wszelkie dobrowolne formy oszczędzania na starość.

  • 4. Data: 2008-10-23 19:18:26
    Od: "Maaciek" <w...@w...nazwa.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
[...]

    sa programy IIIcio filarowe na ktore nie trzeba czekac do emerytury by
    ominąć belke...
    skad jestes?

  • 5. Data: 2008-10-23 20:33:20
    Od: NoName <n...@n...pl>

    k...@o...pl pisze:
> [...]
    > kwestia wypłat? Muszę czekać do emerytury, czy mogę wypłacić
    > wcześniej(tyle, że wtedy zaatakuje belka). co z dziedziczeniem?

    Ty sie facet mocno puknij w glowe idiotom chcesz powierzyc swoje pieniadze ?

  • 6. Data: 2008-10-24 05:46:24
    Od: lakis <m...@g...com>

    On 23 Paź, 21:18, "Maaciek" <w...@w...nazwa.pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > Krzysiek
    >
    > sa programy IIIcio filarowe na ktore nie trzeba czekac do emerytury by

    Witaj,
    dobrze, że zastanawiasz się nad swoją przyszłością, a tak właściwie za
    co będziesz żył i wiesz, że jak sam tego nie zrobisz to stracisz
    szansę na samodzielne podejmowanie decyzji w przyszłości. OFE to
    jednak część pieniędzy, które i tak były poza Twoim zasięgiem. Żeby
    ominąć belkę jest więcej sposobów, które daje III filar, a możesz
    jeszcze wskazać kto w wypadku kiedy Ty nie będziesz mógł z nich
    korzystać ma je po Tobie przejąć oraz o sposobie ich spływania do
    Ciebie i oczywiście terminach jak i sposobie finansowania. Popytaj
    sprawdź i podejmij decyzję.