  • 11. Data: 2010-06-30 09:32:25
    Temat: Re: Dziękuję
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 30-06-2010 11:25, skippy pisze:
    ..
    > Sławek, ta grupa to szambo.
    > I tak rok za późno przestaje przynosić sobie wstyd pisząc tutaj.

    Mażesz się. Jak dziecko neostrady. Nikt Ci nie każe udzielać się w
    gównianych wątkach, a wypowiedzi wartościowe zawsze ktoś doceni.

    --
    http://www.surfersvillage.com/gal/

  • 12. Data: 2010-06-30 09:59:25
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    skippy: jeśli podjąłeś decyzję o opuszczeniu tej grupy to powiem tylko, że to
    szkoda.
    Ubywa kolejny dyskutant "z zębem" i znający się nieźle na AT.

    p.s. To na koniec "ku pokrzepieniu serc" przed 4 lipca wklejam znakomity
    wiersz Wojciecha Młynarskiego, trafiający jak zwykle u mistrza w samo sedno:

    *****

    Wiersz Wojciecha Młynarskiego na 4 lipca

    Nie jestem żaden smarkacz,
    Łeb mam pokryty siwizną,
    Nie zagłosuję na Jarka,
    Bo zbyt Cię kocham Ojczyzno!
    Niejeden ciężar na barkach
    Dźwigałem, znosiłem trudy.
    Nie zagłosuję na Jarka,
    Bo dość mam kłamstw i obłudy.
    Gdy spytasz mnie, niedowiarka,
    Dlaczego? Wyznam Ci szczerze:
    Nie zagłosuję na Jarka,
    Bo w żadną zmianę nie wierzę.
    Skąd wiem, że wybór niedobry?
    Nie wierzę w zmiany oblicza,
    Bo nie chcę powrotu Ziobry
    I teczek Macierewicza.
    Bo nie chcę mieć prezydenta,
    Co straszy gejem i Żydem,
    Co w każdym widzi agenta,
    I może zaszczuć jak Blidę.
    Na Jarka nie oddam głosu
    Za czasy, gdy był premierem,
    Za ten upadek etosu,
    I koalicję z Lepperem.
    Za to, co wciska ludowi,
    Na co pozwala i sprzyja,
    Za to, co pisze Sakowicz
    I głosi Radio Maryja.
    Za sieć podsłuchów i haków,
    Wydanie walki elitom,
    Za to, że skłócił rodaków,
    Za IV Rzeczpospolitą.
    Dziś w duszy mej zakamarkach
    Odkrywam decyzji sedno:
    Nie zagłosuję na Jarka,
    Bo nie jest mi wszystko jedno.
    Wybaczcie drwinę i sarkazm,
    Odporność z wiekiem się zmniejsza.
    Nie zagłosuję na Jarka,
    Bo Polska jest najważniejsza!

  • 13. Data: 2010-06-30 10:03:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > I koalicję z Lepperem.
    Mnie wystarcza ta jedna linia...

    --
    marfi

  • 14. Data: 2010-06-30 11:23:17
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Jestem cyklicznym czytelnikiem grupy ,która kilka,kilkanaście lat temu miała
    coś do powiedzenia.Teraz to rzeczywiście szambo ,jak twierdzi skippi i nie
    tylko on.Tu nie chodzi o emocje ,tylko kulturę.A ta nakazuje pisać na temat
    grupy .Ciekawe wstawki Fatso,Skippiego,Ditera i kilku innych nie mają
    znamion propagandy ograniczonych na umyśle polityków.Jeśli nie rozumiesz
    sarkazmu i prowokacji moich wstawek to trudno.Cel jest jeden.Skończyć z
    polityką na grupie.Może wtedy Skippi i inni wrócą.
    PS
    DJ(Dominik)
    Czasem w jeden dzień zarabiam kilka mercedesów ,dlatego nie oceniaj
    innych.Widać u ciebie młodośc.
    pozdrawiam tych apolitycznych.Łyskacz jest ok
    argon

  • 15. Data: 2010-06-30 11:35:15
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Poza byciem stałym czytelnikiem grupy warto też dbać o pisanie
    merytorycznych postów.

    Jakość treści zależy od woli ludzi tworzących grupę.

    DJ

  • 16. Data: 2010-06-30 22:57:28
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    DJ(Dominik)
    !00% racji.Powiedz to kolegom aby nie wprowadzali polityki.Ja nie mam
    ambicji.Czytam bo lubię.Nie musze nic udowadniac.Czasem chciałbym powiedzieć
    jak zarobić ale widze,że tu wazniejsze jest kto wygra.Niech tak zostanie
    jesli chcecie tego.
    pozdrawiam łykiem .Wiadomo czego.
    PS.
    Dziś tylko cienkocienkoJutro będzie lepiej.Sorry za godzinę ale kancelaria
    musi zarobić na siebie.Musze jeszcze pracować./giełda to wyzwanie
    intelektualnea klienci maja swoje prawa/

  • 17. Data: 2010-07-02 18:02:07
    Temat: Re: "OBCY " rozbili samolot i wzięli mózgi ofiar z PISu w celu odczytania tajemnic.A może Rosjanie?
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Żegnam te poj..baną grupę, szczekaczkę PiS raz na zawsze.
    >
    > Amen

    LOL!
    jesteś zwykłym oszustem i kłamcą mały podszywaczu. Tak jak twój WSIok
    szczynukowicz z budy ruskiej i twój "magister" kwaśniewski. Ile już razy to
    obiecywałeś? I teraz też robisz z buzi holewę.