    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowosci w Inteligo
    Date: Sun, 23 Feb 2003 21:11:03 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179018134.chello.pl

    jo44 wrote:
    > Ja obstawiam sprzedaż mBank'u. Po cholerę poważnemu bankowi
    > (BRE) taki chlam. Koszty duze a korzysci mizerne (nawet na reklame
    > brakuje). Co innego Multibank - klienci przebrani, a i z tych można
    > jeszcze wyodrębnić elitę, a resztę holoty do mBanku spuscic.
    > Policzyć
    > po parę dolarów od glowy (a glow duzo) i mamy kasę.

    No ale biorac pod uwage trudnosci w porownaniu takowych transakcji
    (mBank nie byl i pewnie jjuz nie bedzie notowany na gieldzie, a boom
    na spolki internetowe juz minal i w takiej formie nie wroci) - wydaje
    mi sie, ze dosyc malo mogliby na tym zarobic.
    Co innego - jak piszesz Multi - tutaj moga powtorzy opcje z mBankiem,
    ktory np. moze w przyszlosci byc ramieniem elektronicznym polaczonego
    BREBPHPBK - Multi w tym wypadku raczej nie pasuje - a na sprzedaz
    nadaje sie jak najbardziej.
    Moze wiec idzmy dalej z wrozeniem z fusow. rok 2005 sprzedaz
    Multibanku jakiemus inestorowi, chcacemu jeszcze wejsc do Polski lub
    tez bankowi, ktory chce bardziej rozszerzyc swoja dzialanosc na
    polskim rynku (a takich jak wiemy jest pelno). Wyniki sa super (bo i
    wtedy gospodarka powinna isc do gory - Polska w UE - indeksy gieldowe
    ida w gore). BRE laczy sie z BPHPBK - po duzo lepszym parytecie akcji
    (bo te wyniki ;).

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci