  • 1. Data: 2005-01-23 13:42:06
    Temat: Gdzie kredyt mieszkaniowy ???????
    Od: "Daniel Piłat" <dpilat@_BEZ_SPAMU_op.pl>

    Witam,
    Wspólnie z żoną chcemy zakupić mieszkanie za kwotę 120 000 zł na rynku
    wtórnym woj.mazowieckie. Posiadamy wkład własny w wysokości do 20 000 zł,
    mam urególowany stosunek do służby wojskowej i chciałbym zaciągnąć kredyt do
    25 lat. Posiadamy dochody netto miesieczne ok 3500 zł. Poszukujemy banku w
    którym nie trzeba przedstawiać wielu dokumentów i wystarczy zaświadczenie o
    zarobkach tylko np. z 3 ostatnich miesięcy gdzie naprawdę uczciwe są warunki
    kredytu oraz co najważniejsze oprocentowania. Jeżeli ktoś miał podobny temat
    w zyciu to proszę o pomoc i wskazanie nam jakim bankiem warto się
    zainteresować. Patrzyłem na PKO BP i chyba na dzień dzisiejszy jest
    najbardziej rozsądny. Jeżeli się mylę proszę o Wasze informacje i sugestie.

    może być też na mail
    dpilat(at)op.pl
    GG:486659
    Daniel

  • 2. Data: 2005-01-23 16:37:28
    Temat: Re: Gdzie kredyt mieszkaniowy ???????
    Od: e...@o...pl

    >PKO BP jest ok, sprawdzić warto ofertę BPH i Nordea

    pozdr.

    E.