  • 1. Data: 2004-04-03 16:37:57
    Temat: Nowe logowanie do Millenetu
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Wlasnie zauwazylem, ze w zwiazku z wprowadzeniem dostepu do rachunku przez
    internet dla firm Millennium wprowadzilo nowy sposob logowania sie. Najpierw
    na stronie glownej Millenetu wpiusje sie MilleKod/Numer Klienta, potem sie
    wybiera czy jest sie klientem indywidualnym czy firma, nastepnie otwiera sie
    nowa strona gdzie mozna juz wpisac tylko H@slo1 (brak mozliwosci modyfikacji
    MilleKodu).

    Czy faktycznie jest to krok do zwiekszenia bezpieczenstwa? Cos mi trudno w
    to uwierzyc/zrozumiec.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 2. Data: 2004-04-03 17:17:49
    Temat: Re: Nowe logowanie do Millenetu
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Lopez" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > MilleKodu).
    >
    > Czy faktycznie jest to krok do zwiekszenia bezpieczenstwa? Cos mi trudno w

    Zwlaszcza, z ten numer klienta/millekod podajesz jak jeszcze nie ma SSLa.

  • 3. Data: 2004-04-03 22:07:07
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c4mp91$9ch$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wybiera czy jest sie klientem indywidualnym czy firma, nastepnie otwiera

    Dla mnie bez roznicy... fakt faktem polaczenie nie jest zabezpieczone jesli
    chodzi o MilleKod, ale przez telefon tez wstukujesz MilleKod...
    Lepiej by chlopaki dodali w Millenecie opcje wczesniejszej splaty karty
    kredytowej. A najlepiej jakby wprowadzili tokeny.

    Pozdr,
    Leo

  • 4. Data: 2004-04-03 23:00:07
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Leon" uzywajacy adresu <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>
    napisał:

    > A najlepiej jakby wprowadzili tokeny.

    Token za ktory trzeba by placic? Nie dziekuje. Jak dla mnie to taki bank jak
    Millennium moglby dac klientowi do wyboru: albo token albo kody
    jednorazowe/zdrapki. Nawet jesli wygenerowanie 50 kodow by kosztowalo, np.
    5zl moglbym tyle zaplacic.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 5. Data: 2004-04-03 23:25:09
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c4nfm7$8rg$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Millennium moglby dac klientowi do wyboru: albo token albo kody
    > jednorazowe/zdrapki. Nawet jesli wygenerowanie 50 kodow by kosztowalo, np.

    Za token w oplacie rocznej do 20 PLN - mysle ze do przyjecia...

    Pozdr,
    Leo

  • 6. Data: 2004-04-04 02:09:38
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości

    > Zwlaszcza, z ten numer klienta/millekod podajesz jak jeszcze nie ma SSLa.

    Multikody i tak są nadawane kolejno...

    Co do tokenów - nie są przewidywane - póki co.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,
    usenet (at) nawara.info

  • 7. Data: 2004-04-04 09:20:32
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:c4nfm7$8rg$1@news.onet.pl...

    > jak
    >
    > Za token w oplacie rocznej do 20 PLN - mysle ze do przyjecia...

    Moze i do przyjecia, ale tokeny sa drozsze niz zakladasz.
    IMO 200-300zl raz na 5 lat lub rozlozone na raty to po 80-90zl rocznie.

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2004-04-04 12:34:06
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> wrote in message
    > Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości

    SSLa.

    > Multikody i tak są nadawane kolejno...

    Nie chodzilo mi o ten fakt, ale raczej o to, ze obecnie Millekod
    transmitowany plain textem, co powoduje, ze ten element swojej tozsamosci w
    Millennium ktos moze wylapac snifferem. Pozostaje tylko zdobycie hasla1 heh
    ;-)

  • 9. Data: 2004-04-04 21:34:19
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Moze i do przyjecia, ale tokeny sa drozsze niz zakladasz.
    > IMO 200-300zl raz na 5 lat lub rozlozone na raty to po 80-90zl rocznie.

    To prawda, ale mogliby zrobic tak jak w Lukasie token w oplacie rocznej
    bodajze 30 PLN.

    Pozdr,
    Leo

  • 10. Data: 2004-04-04 22:22:02
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> wrote in message
    > To prawda, ale mogliby zrobic tak jak w Lukasie token w oplacie rocznej
    > bodajze 30 PLN.

    co de facto oznacza subwencje przez bank Twojego tokena.