  • 1. Data: 2007-10-15 19:03:10
    Temat: Nowa usługa: Lukas SMS
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    http://www.lukasbank.pl/oferta_sms.asp

    Fragmenty:

    [...]

    LUKAS sms umożliwia otrzymywanie informacji na dwa sposoby:

    * powiadomienia - wysyłane automatycznie po zdarzeniu na koncie,
    * zapytania - będące odpowiedzią na żądanie wysłane przez Ciebie.

    Możesz korzystać z obu funkcji LUKAS sms niezależnie.

    [...]

    Z usługi LUKAS sms mogą korzystać:

    * klienci indywidualni,
    * małe i średnie firmy.

    [...]

    Do końca grudnia 2007r. trwa promocja! Za SMS-y wysyłane w ramach usługi
    LUKAS sms nie pobieramy opłat.
    Po zakończeniu promocji za każdego SMS-a otrzymanego, czy to w postaci
    informacji wysyłanej automatycznie, czy też odpowiedzi na Twoje
    zapytanie, zapłacisz jedynie 30 groszy.

    [...]

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2007-10-16 07:14:47
    Temat: Re: Nowa usługa: Lukas SMS
    Od: "Cyprian S." <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W opisie na podanej stronie jest informacja nt. smsów wyzwalanych przez
    obciążenie rachunku:

    "Masz możliwość ustalenia minimalnej kwoty, powyżej której będziesz otrzymywać
    komunikaty. Domyślna wartość ustalona jest na 0,10 zł."

    Aktywowałem sobie już usługę Lukas SMS, przebiegłem całe menu e-banku tam i z
    powrotem, ale nie widzę nigdzie miejsca gdzie mógłbym zmienić domyślną wartość.

    Nie ma też niczego takiego w liście komend które można wysłać z telefonu. Czy
    ktoś może już odnalazł gdzie się to ustawia?

    C.

  • 3. Data: 2007-10-16 07:53:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Paź, 21:03, Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info> wrote:

    > Po zakończeniu promocji za każdego SMS-a otrzymanego, czy to w postaci
    > informacji wysyłanej automatycznie, czy też odpowiedzi na Twoje
    > zapytanie, zapłacisz jedynie 30 groszy.

    Dosyc drogo - chyba w wiekszosci bankow platne sms sa po 20 gr.?

  • 4. Data: 2007-10-16 08:06:43
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Nie ma też niczego takiego w liście komend które można wysłać z telefonu.
    > Czy
    > ktoś może już odnalazł gdzie się to ustawia?

    wczoraj aktywowalem po info z grupy... (dzieki)
    klikasz USTAWIENIA
    potem AKTYWNY pod LUKAS SMS
    nastepnie MODYFIKUJ LISTE FUNKCJI
    i tam ustawiasz kiedy ma byc alert itp, oraz progi kwotowe

    dzisiaj ustawialem jeden przelew z blokada srodkow, sms przyszedl
    natychmiast z informacja o operacji i saldem

    do grudnia darmowe wiec mozna sie pobawic, a potem zostawic te najwazniejsze
    (np zasilenie i obciazenie rachunku)
    fajna funkcja jest tez, ze mozna zdefiniowac godziny w jakich przychodzi sms
    (np od 8 do 18), gdy tego nie wpiszemy to sms przychodzi natychmiast po
    zdarzeniu

  • 5. Data: 2007-10-16 08:10:39
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    >Dosyc drogo - chyba w wiekszosci bankow platne sms sa po 20 gr.?
    w zachodnim (dokladnie w maklerskim zachodniego) to 25 gr wiec nie jest tak
    zle

  • 6. Data: 2007-10-16 10:42:24
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Dosyc drogo - chyba w wiekszosci bankow platne sms sa po 20 gr.?

    Wiekszosc banków to po prostu takiej uslugi nie ma...;-)
    W Mille po 19gr/szt
    W Inteligo ryczalt 4,99zl/mc

    Slawek

  • 7. Data: 2007-10-16 13:28:57
    Temat: a kiedy bedzie w mBANKU
    Od: "wiesniak" <w...@o...pl>

    > LUKAS sms umożliwia otrzymywanie informacji na dwa sposoby:
    >
    > * powiadomienia - wysyłane automatycznie po zdarzeniu na koncie,

    wstyd, ze jeszcze nie ma

  • 8. Data: 2007-10-16 14:46:02
    Temat: Re: a kiedy bedzie w mBANKU
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    wiesniak napisał(a):

    > wstyd, ze jeszcze nie ma

    Nie ma?...

    Co prawda nie korzystam, ale IMVHO jest coś takiego:

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    44,1#776

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 9. Data: 2007-10-16 14:46:43
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 16 Oct 2007 15:28:57 +0200, wiesniak napisał(a):

    > wstyd, ze jeszcze nie ma

    Co ty bredzisz?
    Od dawna jest.

  • 10. Data: 2007-10-16 17:55:11
    Od: "wiesniak" <w...@o...pl>

    > Co ty bredzisz?
    > Od dawna jest.

    Jest, ale jakby nie było :

    "Powiadomienia smsowe i mailowe są dostępne tylko dla osób korzystających z
    haseł smsowych."
    a hasła sms-owe nie są mi potrzebne.