  • 1. Data: 2007-10-16 12:47:55
    Temat: dane osobowe po wycieku
    Od: "some1" <s...@p...com>

    Co może grozić osobie której dane gdzieś wyciekły, chodzi mi o imię
    nazwisko Pesel, czy to prawda z tymi lewymi kredytami itp?
    pewna chora psychicznie osoba zamieściła w sieci swoje wszystkie dane z
    dowodu osobistego, łącznie z serią i numerem tegoż. Jak myślicie czy
    ktoś jest to w jakimś stanie wykorzystać?

  • 2. Data: 2007-10-16 16:42:46
    Temat: Re: dane osobowe po wycieku
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Jak myślicie czy ktoś jest to w jakimś stanie wykorzystać?

    No ja bym sobie dowód osobisty na podstawie tych danych wydrukował, założył
    konto w banku i prał lewe pieniądze :-)

    /*-+

  • 3. Data: 2007-10-16 16:52:44
    Od: "some1" <s...@p...com>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No ja bym sobie dowód osobisty na podstawie tych danych wydrukował,
    > założył konto w banku i prał lewe pieniądze :-)

    Tu jest wszystko
    http://66.102.9.104/search?q=cache:nOmpi6nc-Z4J:bouk
    un-pl.blogspot.com/2007/01/projekt-ustawy-o-ujawnien
    iu-pochodzenia.html+61072301275&hl=pl&ct=clnk&cd=5&g
    l=pl

  • 4. Data: 2007-10-17 07:09:30
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    Ach to TA osoba... ;)