  • 12. Data: 2002-02-06 22:30:19
    Temat: Re: Aczkolwiek
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>

    [ "AMRA" <a...@a...com> ]

    >^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ><link rel="stylesheet" type="text/css" href="/lib/style1.css">
    ><link rel="stylesheet" type="text/css" href="/lib/tip.css">
    ><title>Kredyt Bank S.A.</title>
    ></head>

    W czym problem? Chodzi o kodowanie? Nie bądź taki pryncypialny :-)

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl

  • 11. Data: 2002-02-06 22:30:19
    Od: jelen <j...@s...org>

    Człowieczek imieniem Lukasz Kowalczyk napisał:

    > [ "AMRA" <a...@a...com> ]

    > W czym problem? Chodzi o kodowanie? Nie bądź taki pryncypialny :-)

    bardzo ladnie chodzi kodowanie na mozilli i na netscapie
    nie ma problema

    pozdrawiam,
    jelen

  • 13. Data: 2002-02-06 23:05:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W czym problem? Chodzi o kodowanie? Nie bądź taki pryncypialny :-)
    > Łukasz Kowalczyk
    > l...@j...pl

    eeej Lukasz! :)
    Przeciez sa jedne standardy, ktorych powinni sie trzymac- inaczej bedzie jak
    z numerem kont nowych w PKO BP...

  • 14. Data: 2002-02-06 23:23:43
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    > eeej Lukasz! :)
    > Przeciez sa jedne standardy, ktorych powinni sie trzymac- inaczej bedzie
    jak
    > z numerem kont nowych w PKO BP...

    Dokładnie.
    Bankowi nie wypada :)

  • 15. Data: 2002-02-07 01:18:40
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>

    [ "AMRA" <a...@a...com> ]

    >eeej Lukasz! :)
    >Przeciez sa jedne standardy, ktorych powinni sie trzymac- inaczej bedzie jak
    >z numerem kont nowych w PKO BP...

    A jakim standardzie mówisz? Bo dla mnie odpowiednim standardem jest
    np. UTF-8, dla innych nie wiedzieć czemu iso-8859-2. win-1250 to tak
    samo dobre kodowanie, jak każde inne (na przykład Mazovia :-) Ważne,
    żeby przeglądarki sobie z nim radziły, a z tym radzi sobie większość.
    Straszny off-topic, ale musiałem dać wyraz swojemu zdumieniu.

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl

  • 16. Data: 2002-02-07 08:03:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://www.agh.edu.pl/ogonki/clico.html

  • 17. Data: 2002-02-08 08:18:23
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > eeej Lukasz! :)
    > Przeciez sa jedne standardy, ktorych powinni sie trzymac- inaczej bedzie
    jak
    > z numerem kont nowych w PKO BP...

    Standar win-1250 jest jak najbardziej poprawny. Ale o to już było wiele
    dyskusji na grupie www ;-)

    K. Kowalski