  • 1. Data: 2004-08-11 09:27:50
    Temat: Nordea wzmacnia ochronę. Elektronicznie znaczy korzystnie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nordea Bank Polska rozpoczął dystrybucję nowych, dodatkowo zabezpieczonych
    kart uwierzytelniających stosowanych przy przeprowadzaniu transakcji
    elektronicznych w systemie Solo.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6183

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-08-11 10:37:35
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Nordea Bank Polska rozpoczął dystrybucję nowych, dodatkowo
    > zabezpieczonych kart uwierzytelniających

    już pare dni temu o nowych kartach w formie zdrapkach powiadomilem grupe :-)
    ja bym tam wolał podpis elektroniczny
    *** blad ***