eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNordea - opłaty bez uprzedzenia :/ › Nordea - opłaty bez uprzedzenia :/
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nordea - opłaty bez uprzedzenia :/
    Date: Wed, 15 Jun 2005 18:15:33 +0200
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1118852133 26432 194.181.190.181 (15 Jun 2005 16:15:33
    GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Jun 2005 16:15:33 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 213.184.2.200
    X-Original-NNTP-Posting-From: uwm-a002-200.uwm.edu.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:352909
    [ ukryj nagłówki ]

    Kolejny bank, który ma w nosie klientów i postępuje nieetycznie.

    Był sobie bardzo dobry bank LG Petro, który miał system bankowości
    elektronicznej LG net - bardzo dobry i bez opłat.
    Ze 2 lata temu nastąpiła fuzja LG Petro i Nordea Bank Polska. Nordea wchłonęła
    LG i narzuciła swoje usługi klientom LG - w tym bankowość elektroniczną Nordea
    Solo.
    Klienci Nordei byli przyzwyczajeni do płacenia za każdą rzecz (porowadzenie r-
    ku, przelewy itd.), więc żeby nie zniechęcać tych co przeszli z LG, "na okres
    przejściowy" klienci d. LG nie płacili za usługi Nordea Solo.
    Mniej więcej co kwartał przedłużano okres tej promocji. Ostatni taki okres
    podany oficjalnie do wiadomości skończył się z końcem marca albo kwietnia br.
    Ale opłat nadal nie wprowadzono. Na pytania dotyczące tej tematyki infolinia
    odpowiadała, że promocja jest przedłużona bezterminowo.

    Ustawiłem sobie kilka przelewów z datą przyszłą. Dziś zaglądam, czy zostały
    wykonane - owszem - poszły. Ale za każdy z nich pobrano opłatę 0,60 zł.

    Zadzwoniłem na infolinię, dlaczego wprowadzono te opłaty bez uprzedzenia.
    Nadal nie ma żadnej informacji ani na www, ani nigdzie. Konsultantka
    oczywiście też nie wie, dlaczego zarząd w taki sposób postanowił pobierać
    opłaty. Jedyne co może, to przekazać moje niezadowolenie osobom kompetentnym.

    A gdybym miał na koncie jedynie odliczoną kwotę i ustawiłbym przelewy, a z
    powodu pobrania za nie opłat któryś z nich by się nie wykonał - kto wtedy
    odpowiadałby za to? Dlaczego banki w Polsce postępują w ten sposób? Czy trudno
    było Nordei zamiast wysyłać różne spamy reklamowe, rozesłać do zainteresowanej
    grupy klientów informację, że od dnia 13.06 będą pobierane wszystkie opłaty
    zgodnie z tabelą opłat i prowizji?

    Przecież takie działania podważają zaufanie klientów do banku.
    Co o tym sądzicie?

    Hubert

    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1