  • 1. Data: 2004-09-06 14:02:49
    Temat: Nordea Profit Plus. Najwyższa stopa zwrotu z inwestycji
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nordea Bank Polska rozpoczął kampanie promującą polisę ubezpieczeniową
    Nordea Profit Plus. Wysoka stopa zwrotu z inwestycji, przewyższająca
    większość dostępnych na rynku tradycyjnych lokat terminowych, sprawia, że
    polisa już dziś cieszy się dużym powodzeniem wśród klientów poszukujących
    atrakcyjnych form bezpiecznego lokowania oszczędności. Świadczenie wypłacane
    z polisy 12-miesięcznej porównywalne jest z lokatą oprocentowaną na 7,5
    procenta.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6430

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-06 14:10:50
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:chhqod$b44$1@news.onet.pl...
> [...]
    wypłacane
    > z polisy 12-miesięcznej porównywalne jest z lokatą oprocentowaną na 7,5

    I to dość aktywnie rozpoczął, bo już dziś miałem dziś przyjemność rozmawiać
    z pracownikiem, który zachęcał mnie do skorzystania :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-09-10 07:32:25
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Nordea Profit Plus.

    No właśnie. Ktoś już zakładał? Dowiadywał się w oddziale?
    Są jakieś kruczki, haczyki?

    Wygląda to bardzo interesująco. Gwarantowane 6% bez podatku i ryzyka (?).

    Jacek

  • 4. Data: 2004-09-10 08:21:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Wygląda to bardzo interesująco. Gwarantowane 6% bez podatku i ryzyka
    > (?).

    No ryzyko to jedyne takie, ze ta kasa nie jest chyba gwarantowana przez BFG.
    No ale Nordea raczej nie ma zamiaru sie przekrecic, wiec nie ma obaw.

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-09-10 16:57:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2004 10:21:14 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

    >No ryzyko to jedyne takie, ze ta kasa nie jest chyba gwarantowana przez BFG.
    >No ale Nordea raczej nie ma zamiaru sie przekrecic, wiec nie ma obaw.

    Skoro jest to ubezpieczenie, to podlega pod UFG:
    http://www.knuife.gov.pl/ubezpieczenia/podmioty/ufg.
    shtml

  • 6. Data: 2004-09-11 14:18:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Skoro jest to ubezpieczenie, to podlega pod UFG:
    >http://www.knuife.gov.pl/ubezpieczenia/podmioty/ufg
    .shtml

    dobry link podeslales?

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-09-11 14:49:56
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Sep 2004 16:18:09 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

    No dobry, a coś z nim nie tak?

  • 8. Data: 2004-09-11 18:12:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > No dobry, a coś z nim nie tak?

    Do zadań Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego należy wypłacanie
    odszkodowań i świadczeń z tytułu obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy
    pojazdów mechanicznych oraz obowiązkowego ubezpieczenia OC rolników z tytułu
    prowadzenia gospodarstwa rolnego:

    Pojazdow mechanicznych? :)

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-09-11 19:32:46
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Sep 2004 20:12:55 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >pojazdów mechanicznych oraz obowiązkowego ubezpieczenia OC rolników z tytułu

    A to wyciąłeś:
    "W przypadku ogłoszenia upadłości zakładu ubezpieczeń do zadań UFG należy
    również zaspokajanie roszczeń osób uprawnionych z tytułu umów ubezpieczenia OC
    posiadaczy pojazdów mechanicznych i OC rolników, oraz z tytułu umów
    ubezpieczenia na życie w wysokości 50 % wierzytelności ( nie więcej jednak niż
    kwota będąca równowartością w złotych 30 tys. EUR )."

    Zwracam uwagę na fragment "umów ubezpieczenia na życie". :-P

  • 10. Data: 2004-09-11 19:58:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Zwracam uwagę na fragment "umów ubezpieczenia na życie". :-P

    sorry - jakis slepy jestem :)

    http://www.PRnews.pl