  • 1. Data: 2002-05-14 16:12:40
    Temat: No ładnie ładnie... :)
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    http://www.prnews.pl/pr.shtml

    Od dziś przestaję wchodzić na grupę po niusy. ;)

    --
    Wanias

  • 2. Data: 2002-05-14 16:23:16
    Temat: Re: No ładnie ładnie... :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Od dziś przestaję wchodzić na grupę po niusy. ;)

    ej no! :) Musiales po sciezce isc?

    Narazie poza wiadomosciami tam nic nie ma... :(

  • 3. Data: 2002-05-14 16:29:35
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Wanias,

    Tuesday, May 14, 2002, 6:12:40 PM, you wrote:

    W> http://www.prnews.pl/pr.shtml
    W> Od dzi? przestaję wchodzić na grupę po niusy. ;)

    A dziala Ci chociaz jeden link? Bo mi nic poza strona glowna.
    Pozdrawiam

    Ps. A grupa i tak jest nie do podrobienia i na pewno z niej nie
    zrezygnuje :))

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 4. Data: 2002-05-14 16:34:17
    Temat: Re[2]: No ładnieładnie... :)
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Konlin,

    Tuesday, May 14, 2002, 6:29:35 PM, you wrote:

    K> A dziala Ci chociaz jeden link? Bo mi nic poza strona glowna.

    Poprawka, nie dziala mi menu z lewej strony i linki nad tekstem
    "Wiadomości z eBankowości". Reszta jest OK.
    Pzdr

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 5. Data: 2002-05-14 16:37:42
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    > ej no! :) Musiales po sciezce isc?
    >
    > Narazie poza wiadomosciami tam nic nie ma... :(

    Dałem Up w googlu i samo poszło;)
    Nawet już do nius letera sie zapisalem. :)
    Ale i tak najbardziej mnie powala muzyczka na http://www.amra.pl/asmodeusz/

    --
    Wanias

  • 6. Data: 2002-05-15 19:25:35
    Temat: Re: Re[2]: No ładnieładnie... :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Poprawka, nie dziala mi menu z lewej strony i linki nad tekstem
    > "Wiadomości z eBankowości". Reszta jest OK.

    mBank dziala cos tam wrzucilem :) i srodkowy tez juz dziala - sa nawet trzy
    statystyki... ;)