  • 1. Data: 2002-12-04 22:47:17
    Temat: Nordea VE limity podwyzszone
    Od: k...@p...onet.pl

    Od dzis jest zwiekszony limit dzienny z 500zl do 1000zl dokonywanych karta VE i
    VE Biz. Chodzi o wyplaty z bankomatow.

  • 2. Data: 2002-12-05 20:27:00
    Temat: Re: Nordea VE limity podwyzszone
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Od dzis jest zwiekszony limit dzienny z 500zl do 1000zl dokonywanych karta
    VE i
    > VE Biz. Chodzi o wyplaty z bankomatow.

    Gwoli ścisłości - prawie zawsze tak było (z wyjątkiem ok. 2 pierwszych
    tygodni poprzedniego miesiąca). Bank rozsądnie wycofał się z chorej
    koncepcji ograniczenia dziennego limitu wypłat do 500zł.

    Pytanie jedynie po co w ogóle próbowali to zrobić?
    Może po to, aby niezauważony pozostał wpowadzony w tym samym czasie limit
    tygodniowy wynoszący 4000zł? :-)

  • 3. Data: 2002-12-06 10:08:46
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    > Od dzis jest zwiekszony limit dzienny z 500zl do 1000zl dokonywanych karta
    VE i
    > VE Biz. Chodzi o wyplaty z bankomatow.

    mam nadzieje ze po wlaczeniu LG nie narzuca klientom LG chorych limitow
    rzedu 1000zl ale zrobia normalne - takie jak w LG - 5000zl. Chyba ze chca by
    klienci lecieli do okienek bankowych za kazda wieksza wyplata...

    D.