  • 1. Data: 2003-07-05 09:18:47
    Temat: Niemiecki bank - tlumaczenie
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    No to zaliczyłem wpadkę: trzykrotnie źle wpisałem PIN dostępowy do konta i
    mi dostęp internetowy zablokowali ("PIN ist gesperrt") - zwyczajnie
    zapomniałem, że go zmieniłem. Konto jest niestety w DE i telefonicznie
    dowiedziałem się, że odblokują mi jak im wyślę fax z prośbą. Ale fax musi
    być PO NIEMIECKU, co jest dla mnie problemem nie do przeskoczenia (z
    BV-linką gadać można także po angielsku). Dlatego liczę na Waszą pomoc.
    Treść podania ma być mniej więcej taka:

    "Proszę o odblokowanie PIN-u do mojego konta"

    Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-07-05 09:22:12
    Temat: Re: Niemiecki bank - tlumaczenie
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    napisz po angielsku. Na pewno zadziała.

    SS

  • 3. Data: 2003-07-05 09:31:25
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:be65ch$oco$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > napisz po angielsku. Na pewno zadziała.

    BV-linka zaznaczyła (po angielsku), że faks musi byc w języku niemieckim.
    Nawet operator coś mi tam dyktował, ale zapis fonetyczny nie przejdzie jak
    sądzę :-/.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-07-05 09:36:55
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

> [...]
    > Nawet operator coś mi tam dyktował, ale zapis fonetyczny nie przejdzie jak

    Nie zadawaj złych pytań, to nie dostaniesz głoupich odpowiedzi. Kontaktujesz
    się z nimi po ang. i to jest ich problem. Pisanie do banku czegoś, co sam
    nie rozumiesz jest złe z definicji. Bank jest duży, kogoś znajdą. NIE TWÓJ
    PROBLEM. Just do it.

    Stefan

  • 5. Data: 2003-07-05 09:44:15
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    BaLab wrote:
    > BV-linka zaznaczyła (po angielsku), że faks musi byc w języku
    > niemieckim. Nawet operator coś mi tam dyktował, ale zapis fonetyczny
    > nie przejdzie jak sądzę :-/.

    Bez żartów. Jakby to był bank francuski, to bym może uwierzył. Ale
    Niemcy akurat nie wypierają się angielskiego jak żaba wody. ;)

    /zresztą Francuzi, jak firma poważna, też/

    --
    Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
    k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

  • 6. Data: 2003-07-05 09:46:44
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    BaLab napisal:

    > BV-linka zaznaczyła (po angielsku), że faks musi byc w języku niemieckim.
    > Nawet operator coś mi tam dyktował, ale zapis fonetyczny nie przejdzie jak
    > sądzę :-/.

    "meine pin ist kaput, bitte mach alles gut" ;)

    BP,NMSP

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 7. Data: 2003-07-05 09:48:08
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "S.Stefanek"

> [...]
    > czegoś, co sam
    > nie rozumiesz jest złe z definicji. Bank jest duży, kogoś

    No właśnie to mój problem. Bo jak będą długo szukać, albo co gorsza odłożą
    na stosik (bo np. herr Ingo, który szprecha po angielsku jest na urlopie do
    końca lipca), to nie będę mógł wykonywać przelewów. Jeśli tekst niemiecki
    przyspieszy procedurę choćby o 1 dzień to w moim wypadku warto wysłać po
    niemiecku.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 8. Data: 2003-07-05 10:09:11
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Grzegorz Dabrowski wrote:

    > "meine pin ist kaput, bitte mach alles gut" ;)

    :-)))) Dobrze niemieckiego to ja nie znam, ale czy PIN aby na pewno jest
    rodzaju żeńskiego ;-)))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-07-05 10:39:36
    Od: "Marek" <m...@h...bialowieza.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@l...mm.pl> napisał w wiadomości

    > --
    > Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

    Sehr geehrte damen und Herren !

    Aus Vershen habe bei meinem Konto , Nr :......................... dreimal
    die falsche PIN getippt.
    Bitte schalten Sie diese Konto wieder fur mich frei.

    mit freundlichen Grussen

    Ihr........................i tu Pana imie i Nazwisko

    -

    pozdrawiam

    marek

  • 10. Data: 2003-07-05 12:05:40