  • 1. Data: 2004-02-26 10:28:58
    Temat: Niechciane karty kredytowe
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    W jaki sposób najskuteczniej zachęcić klienta do tego, by wyrobił sobie
    kartę kredytową naszego banku? Odpowiedź na to pytanie jest prosta: wyrobić
    i wysyłać mu tą właśnie kartę.
    W roku 2003 polskie banki po raz pierwszy w historii rozesłały swoim
    klientom niezamówione wcześniej karty kredytowe. W pierwszej połowie roku
    swoje karty Regata rozsyłał bank Pekao SA, zaś w okresie od września do
    listopada Bank BPH.

    http://www.kartyonline.net/arty.php?id=82

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2004-02-26 10:35:46
    Temat: Re: Niechciane karty kredytowe
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    Karol Żwiruk wrote:
> [...]
    > klientom niezamówione wcześniej karty kredytowe. W pierwszej połowie
    > roku swoje karty Regata rozsyłał bank Pekao SA, zaś w okresie od

    No i wszystko jasne.

    JM

  • 3. Data: 2004-02-26 11:35:05
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    > klientom niezamówione wcześniej karty kredytowe. W pierwszej połowie roku
    > swoje karty Regata rozsyłał bank Pekao SA, zaś w okresie od września do

    Ameryka, Panie, Ameryka....

    MAd Hat
    ter

    Ps. Zeby nie bylo za pieknie to BPH rozeslal tylko tym co mieli kredyt
    odnawialny, pod warunkiem rezygnacji z niego.

  • 4. Data: 2004-02-26 11:50:49
    Od: "Marek Wandas" <m...@W...gazeta.pl>

    A czy Bank Bank PH :-))) wysylal tylko MasterCard Electronic czy tloczone
    tez. Jezeli tez to chyba sie musieli jakos ubezpieczyc, gdyz znajac polska
    smykalke do interesow to przedsiebiorczy klienci mogli nastukac transakcji
    ponizej floor limitu, a potem spytac sie jaka karta, no i w ogole to przeciez
    nie podpisywalem zadnej umowy o karte itd. Tak mi sie wydaje,ze Polska to
    jeszcze zbyt "wczesny" rynek na tego typu akcje.

    pzdr.

  • 5. Data: 2004-02-26 13:52:15
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No i wszystko jasne.

    mam jednak nadzieje, ze nastepna porcja rozsylanych przez nich kart -
    osiagnie wspomniany w art amerykanski poziom 20% uzycia karty bez zamiaru
    splaty naleznosci
    :-)

  • 6. Data: 2004-02-26 14:11:44
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Wandas" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A czy Bank Bank PH :-))) wysylal tylko MasterCard Electronic czy tloczone
    > tez.

    Przeczytaj dokladnie artykul, na wszelkie Twoje watpliwosci jest tam
    odpowiedz.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-02-26 18:28:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Karol Żwiruk" <p...@k...net> wrote in message

> [...]
    > klientom niezamówione wcześniej karty kredytowe. W pierwszej połowie roku
    > swoje karty Regata rozsyłał bank Pekao SA, zaś w okresie od września do

    Citi tez wysylal w pierwszym polroczu 2003 Mastercardy. Ktory byl pierwszy?
    ;).

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 8. Data: 2004-02-26 18:35:12
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-26 12:35, Użytkownik $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał:

    > Ps. Zeby nie bylo za pieknie to BPH rozeslal tylko tym co mieli kredyt
    > odnawialny, pod warunkiem rezygnacji z niego.

    Nie.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 9. Data: 2004-02-26 18:38:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-26 19:28, Użytkownik MK napisał:

    > Citi tez wysylal w pierwszym polroczu 2003 Mastercardy. Ktory byl pierwszy?
    > ;).

    E, ta akcja z pre-embosowanymi kartami to była już wcześniej :)

  • 10. Data: 2004-02-26 21:05:19
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Nie.

    A mozesz rozwinac ?