  • 1. Data: 2002-01-01 05:53:52
    Temat: Nie podrożało w Fortisie (na razie
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    Sprawdziłem przed chwilą. e-pakiet dalej 3 zł/mies

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 2. Data: 2002-01-01 08:54:00
    Temat: Re: Nie podrożało w Fortisie (na razie
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in message
    > Sprawdziłem przed chwilą. e-pakiet dalej 3 zł/mies

    oj chyba jednak podrozalo :(

    -adrian

  • 3. Data: 2002-01-01 13:44:54
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

    > oj chyba jednak podrozalo :(

    hmm, gdzie tak jest napisane? Ja widze caly czas 3 pln.
    Apropo nie spotkalem sie wczesniej z oferta tego banku,
    ale jest badzo atrakcyjna. Wyplata pieniedzy w kazdym bankomacie
    na swiecie za darmo. Fajnie!

    Stiwi

  • 4. Data: 2002-01-01 14:07:11
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

    > Sprawdziłem przed chwilą. e-pakiet dalej 3 zł/mies

    Tak apropo to mam pytanie.
    Czy otwierajac konto Srebrne w e-pakiet
    place oplate za prowadzenie konta srebrnego
    plus oplate za e-pakiet (czyli 5 zl + 3 zl),
    czy tez place tylko 3 zl miesiecznie?

    Stiwi

  • 5. Data: 2002-01-01 14:19:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 1 Jan 2002 15:07:11 +0100, "Stiwi" <s...@s...pl>
    wrote:

    >Tak apropo to mam pytanie.
    >Czy otwierajac konto Srebrne w e-pakiet
    >place oplate za prowadzenie konta srebrnego
    >plus oplate za e-pakiet (czyli 5 zl + 3 zl),
    >czy tez place tylko 3 zl miesiecznie?

    Po pierwsze infomacje co do prowizji na WWW sa nieaktualne. Zgodnie z
    regulaminem obowiazujace mozesz obejrzec ... w oddzialach.

    e-pakiet i pakiet srebrny to odrebne produkty. Chyba nawet nie mozna
    miec jednoczesnie e-pakietu i srebrnego
    W srebrnym nie ma darmowych przelewow ani darmowych wyplat z wszytkich
    bankomatow (chyba, ze ma sie VG). Sa natomiast dodatkowe uslugi (np.
    overnight) ktorych nie znajdziesz w e-pakiecie.

    BTW Tradycyjne, staropolskie Happy New Year ;-))) dla wszystkich.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-01-01 14:42:47
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

    > Po pierwsze infomacje co do prowizji na WWW sa nieaktualne. Zgodnie z
    > regulaminem obowiazujace mozesz obejrzec ... w oddzialach.

    To ile kosztuje teraz e-pakiet miesiecznie?
    I czy nadal wyplaty we wszystkich bankomtach sa bez prowizji?

    Stiwi

  • 7. Data: 2002-01-01 15:06:02
    Od: <m...@p...pl>

    > To ile kosztuje teraz e-pakiet miesiecznie?
    > I czy nadal wyplaty we wszystkich bankomtach sa bez prowizji?
    >
    > Stiwi

    Hmm na swiecie nie ma nic za darmo - a napewno nie w Bankach i do tego tych w
    Polsce :-)

    Owszem pozostanie slogan ze wyplaty karta X ze wszystkich bankomatow GRATIS w
    Polsce i za granicą ale oplata za prowadzenie konta powiazanego z ta karta to
    juz inna sprawa... albo za przelewy albo za zastrzezenie tej karty...

    Kiedys ktos poruszyl 'darmowosc' pewnego e-Banku i wyszlo ze wcale taki darmowy
    nie jest... (np ksiegowania Dt/Ct a naliczanie odsetek)

  • 8. Data: 2002-01-01 17:14:44
    Od: "Jan Werbinski" <j...@h...com>

    > Po pierwsze infomacje co do prowizji na WWW sa nieaktualne. Zgodnie z
    > regulaminem obowiazujace mozesz obejrzec ... w oddzialach.

    To wyglada na celowe wprowadzanie klienta w blad w celu wyludzenia
    pieniedzy. Kto zawiadomi prokurature?

    --
    /

  • 9. Data: 2002-01-01 17:16:11
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 1 Jan 2002 18:14:44 +0100, "Jan Werbinski"
    <j...@h...com> wrote:

    >To wyglada na celowe wprowadzanie klienta w blad w celu wyludzenia
    >pieniedzy.

    Albo urlop webmastera :-).

  • 10. Data: 2002-01-02 09:21:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Ale ja wyczytale ze VC normalnie 50zl :) nawet dla e-paietowca :)))

    BTW jak sie wymienia karte - bo mi sie polamala jak na desce smigalem (eeech
    sie uczyc ;))) i tak patrze ze do bankomatu t moze, ale w sklepie to juz
    nie....

    W oddziale, czy najpierw zamawaim???