  • 41. Data: 2002-07-16 13:06:20
    Temat: Re: Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Brawo dla kolejnego experta! Opieraj sie na wycenie kart na podstawie
    > oprocentowania kredytu. W nastepnej kolejnosci wybieraj kraj
    > zamieszkania na podstawie wielkosci odsetek karnych za niezaplacony
    > podatek dochodowy.

    Ubezpiecz sie najlepiej na zycie na duza kwote bo w kazdej chwili przeciez moze
    spasc na ciebie samolot z terrorystami z al-kaidy. Wierz mi tak bedzie
    bezpieczniej i sugeruj sie tylko bezpieczenstwem swojej karty, ktorej nikt
    pewnie nigdy nie ukradnie, ale napchac kabze shitibankowi zawsze mozna - kazdy
    robi to co ceni, ja cenie sobie gospodarnosc...

  • 42. Data: 2002-07-16 13:14:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 03:06:20PM +0200, m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > pewnie nigdy nie ukradnie, ale napchac kabze shitibankowi zawsze mozna - kazdy
    > robi to co ceni, ja cenie sobie gospodarnosc...

    Gospodarnosc? Zakladasz ze karta jest bezpieczna bo masz na niej maly
    limit i to ma byc gospodarnosc? Gratuluje.

    Czy to Twoja pierwsza karta platnicza? Po co wogole kredytowke wyrabiasz?

    --

    --w

  • 43. Data: 2002-07-16 13:16:58
    Od: <m...@p...onet.pl>

    W zwiazku z bezpieczenstwem mam jeszcze jedno pytanie - jakie to bezpieczenstwo
    kiedy mozna zrobic nieautoryzowana transakcje na ponad 5k?
    Zalozmy, ze ktos robi taka transakcje kupujac cos przez internet w USA.
    Poniewaz transakcja jest nieautoryzowana nic o niej nie wiesz, zaksiegowana
    bedzie pewnie z kilkudniowym opoznieniem, minie 48 godzin od momentu kradziezy
    i po pieniadzach.
    A co do mojej wiedzy na temat kart i innych produktow bankowych bym sie
    spieral. Niemniej jednak musze przyznac, ze jeszcze nie widzialem zeby ktos tak
    zazarcie bronil kawalka plastiku. Chyba pracujesz w marketingu Citi i dbasz
    tutaj o dobry wizerunek swojego pracodawcy...

  • 44. Data: 2002-07-16 13:17:02
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 03:01:33PM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

    > No to co powiesz na to, że szajki złodziei wydają przeciętnie jedną kartą
    > Visa lub MasterCard (i nieważne jaką) około 20-30 tys. złotych. I teraz
    > odnieś to do swojego limitu 1500 zł albo ubezpieczenia w WBK 4000 zł. Pomyśl
    > ile lat będziesz spłacał owe 30 tys. zł. Karta to niebezpieczne narzędzie -
    > niestety.

    Krzysiu, nie znasz sie na gospodarnosci. Niestety ;-)

    --

    --w

  • 45. Data: 2002-07-16 13:22:34
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 03:16:58PM +0200, m...@p...onet.pl wrote:

    > W zwiazku z bezpieczenstwem mam jeszcze jedno pytanie - jakie to bezpieczenstwo
    > kiedy mozna zrobic nieautoryzowana transakcje na ponad 5k?

    Czy rozrozniasz pomiedzy transakcja nieautoryzowana a taka gdzie nie
    trzeba telefonicznie potwierdzac? Bo chyba nie.

> [...]
    > spieral. Niemniej jednak musze przyznac, ze jeszcze nie widzialem zeby ktos tak

    Kiedy slowa mowia co innego.

    > zazarcie bronil kawalka plastiku. Chyba pracujesz w marketingu Citi i dbasz
    > tutaj o dobry wizerunek swojego pracodawcy...

    Szukaj dalej. Moze wygrasz lutownice?

    --

    --w

  • 46. Data: 2002-07-16 13:28:20
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Gospodarnosc? Zakladasz ze karta jest bezpieczna bo masz na niej maly
    > limit i to ma byc gospodarnosc? Gratuluje.
    >
    > Czy to Twoja pierwsza karta platnicza? Po co wogole kredytowke wyrabiasz?

    Mialem juz kilka KK w tym jedna Citi, ktora uwazam za najgorsza sposrod nich.
    Uzywam KK od 6 lat i uwazam ze moja KK jest bezpieczna bo jest moja. W
    przypadku jej utraty starcil bym rowniez wszystkie dokumenty, gotowke, i
    jeszcze mnostwo innych waznych rzeczy znajdujacych sie w moim portfelu z
    ktorych to korzystam kilka razy dziennie i sadze ze wieksze ryzyko ponosze
    tracac np. dowod niz KK.

  • 47. Data: 2002-07-16 13:35:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 03:28:20PM +0200, m...@p...onet.pl wrote:

    > ktorych to korzystam kilka razy dziennie i sadze ze wieksze ryzyko ponosze
    > tracac np. dowod niz KK.

    Dla niektorych strata dowodu jest cenna. Ale sadze ze strata
    20kzl. bedzie bardziej dotkliwa niz strata dowodu.

    Koszt dowodu to 30zl, zaswiadczenie o zameldowaniu kosztuje do 16zl
    (chyba nikt normalny wiecej niz na Goclawiu za to nie chce). Zdjecie
    25zl (chyba ze dwa zostaly z poprzedniego). Do tego miesiac czekania.

    Uwazasz ze skubniecie na kilkanascie kzl jest mniej istotne?

    --

    --w

  • 48. Data: 2002-07-16 13:43:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> writes:

    > No to co powiesz na to, że szajki złodziei wydają przeciętnie jedną
    > kartą Visa lub MasterCard (i nieważne jaką) około 20-30 tys.
    > złotych.

    Naprawde da sie karta nastukac 30 tysiecy zl nieautoryzowanych
    transakcji?

    MJ

  • 49. Data: 2002-07-16 15:03:07
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Chyba pracujesz w marketingu Citi i dbasz
    > tutaj o dobry wizerunek swojego pracodawcy...

    ROTFL :-)))))
    Woju! Co się dzisiaj dzieje na pbb? :-/

    K. Kowalski

  • 50. Data: 2002-07-16 15:05:17
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
    > Naprawde da sie karta nastukac 30 tysiecy zl nieautoryzowanych
    > transakcji?

    Ostatnio, przy okazji rozmowy o ubezpieczeniu Golda BZWBK (40 tys.),
    dowiedziałem się, że to wcale nie wystarcza (oczywiście nie dowiedziałem się
    tego w BZWBK ;-). Autentycznie potrafią łajdaki natrzaskać jeszcze więcej
    :-((((

    K. Kowalski