  • 1. Data: 2004-11-15 14:34:08
    Temat: Nie dotarla VE z Inteligo - co robic?
    Od: Pasztetowa <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    W zakladce moje dane > karty > historia i status zamowien widnieje, ze 3
    listopada wyslano do mnie zamowiona pare dni wczesniej VE z sercem.
    Dzisiaj jest 15 a po liscie (poczta) ani sladu.
    Co robic w takiej sytuacji?

    z gory dziekuje za pomoc

    Pasztetowa

  • 2. Data: 2004-11-15 18:46:01
    Temat: Re: Nie dotarla VE z Inteligo - co robic?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Pasztetowa wrote:
    > W zakladce moje dane > karty > historia i status zamowien widnieje, ze 3
    > listopada wyslano do mnie zamowiona pare dni wczesniej VE z sercem.
    > Dzisiaj jest 15 a po liscie (poczta) ani sladu.

    Weekend był...

    KG

  • 3. Data: 2004-11-16 11:22:44
    Od: Pasztetowa <p...@p...onet.pl>

    In article <cnatb4$t5b$1@news.onet.pl>, X#k...@w...pl#X says...

    > Weekend był...

    Weekend weekendem, ale inne listy wyslane po tym terminie juz dawno do
    mnie dotarly, a poza tym poczta normalnie pracowala w piatek i sobote.

    :(

    Pasztetowa