  • 11. Data: 2016-06-16 14:11:45
    Temat: Re: Narodowy socjalizm i polski TK
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 16 Jun 2016 13:55:59 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Pracownicy uczelni tak żyją. Wiem, bo byłem pracownikiem uczelni.

    Mandat poselski pozwoliłby Ci zminimalizować koszty uzyskania przychodu.
    Niestety pula szczęśliwców jest ograniczona.

    > Ten też był klientem/obserwatorem_osobliwości Biz banku?...

    Mówią, że ulokował całą kasę w SKOK Wołomin i dlatego nie dożył powstania
    Twego ulubionego banku.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 12. Data: 2016-06-17 03:26:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" 1...@4...net

    > Ja to akurat ogarniam i niezawodnie nawet Eneuel Leszek, który mimo to
    > uznał za stosowne 71 lat po wojnie przylutować Rzeplińskiemu doktoratem
    > honoris causa od narodowych socjalistów z Osnabrück,

    Kłamiesz jak SSO Marzanna Rogowska? :)
    Zajrzyjmy do źródełek:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" njng85$r44$...@n...news.atman.pl

    > Potomkowie narodowych socjalistów (nazistów -- autorów uśmiercania

    Czyli kłamiesz... >>Potomkowie<<

    > bo na Nowogrodzkiej uznali, że ciemny lud kupi tę opowieść.

    Z tym uzasadnieniem pojechałeś za daleko. :)
    Ja coś uczyniłem, bo na Nowogrodzkiej coś uznali?
    [nawet nie wiem, co na tej Nowogrodzkiej jest; zapewne
    to ulica Nowogrodzka, ale co tam ma być?... nie będę
    przyznawał się -- bo mnie wyśmieją z uwagi na mą ignorancję!]

    Wg Ciebie jestem instruowany czy dyrygowany przez Nowogrodzką?

    Jestem aktualnie po dwóch pismach procesowych -- Apelacji i Zażaleniu.
    Zacząłem zarabiać pisaniem... Chlip, chlip... ;) Zażalenie nie w moim
    imieniu. :) Ot po prostu -- masz pisane, więc pisz...

    Oczy mi wyłażą z orbit... :)
    Ale jakiś przerywnik musi być. :)
    SSO Marzanna Rogowska kłamie, mataczy, odrzuca dowody
    w ciemno i nie może zdecydować się co do tego:

    - czy SO jest okulistą
    - czy SO nie jest okulistą

    Mówi, że Sąd nie jest okulistą, lecz pisze, że okulistę
    Sąd powołał, gdyż ja domagałem się tego powołania...

    > Na wojnie z dobrą zmianą nie da się brać jeńców i trzeba zapomnieć o używaniu
    rozumu.
    [brak jeńców ==> przegrana; nieużywanie rozumu ==> przegrana]

    > "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    > owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    > św. Tomasz z Akwinu

    Co z mężatkami?
    Wiadomo co... Zbawione będą dzięki rodzeniu dzieci. :)
    [ta, która nie urodzi, AMerkel chociażby, nie zazna rozkoszy niebieskich]

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /, _..
    \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    .;\|/.......................................

  • 13. Data: 2016-06-17 03:30:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" 1ex04v1gkcyop$.16vu95nu4f5pr$....@4...net

    > Mandat poselski pozwoliłby Ci zminimalizować koszty uzyskania przychodu.

    Co mi po tej minimalizacji? :)
    Ogólnie (co do zasady? -- gadka prawnicza ze mnie
    spływa) im niższe te koszty -- tym wyższy podatek.

    > Niestety pula szczęśliwców jest ograniczona.

    USA pod tym względem są ograniczone mocniej niż RP. ;)
    IMO polski parlament należy okroić tak, by liczba
    parlamentarzystów spadła dziesięciokrotnie. :)

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /, _..
    \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    .;\|/.......................................

  • 14. Data: 2016-06-17 03:53:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    "Eneuel Leszek Ciszewski" njng85$r44$...@n...news.atman.pl

    > Potomkowie narodowych socjalistów (nazistów -- autorów uśmiercania

    [jasne? -- olin jest prawnikiem, bo kłamie jak sędzia?!]

    -=-

    Neonaziści są rzeczywistością. :)

    -=-

    Nie wiem, czy AMerkel poczęta została ze spermy AHitlera, ale
    wiem, że postępowanie tej pani przypomina postępowanie Hitlera:

    - najpierw obiecuje dobrobyt zyskany przymusową pracą imigrantów
    - po czym demoluje Europę tymiż imigrantami

    - przy okazji wyposaża imigrantów w szmal i wysyła tychże imigrantów
    do ich ,,domu'', aby zakładali własne interesy, czyli... bili żyda!

    Baszar dogada się z Binjaminem i wspólnie zbudują koalę:

    FR, USA, Izrael, Syria, Iran...

    aby dać odpór Niemcom, którymi (diabli wiedzą, dlaczego) dowodzi AMerkel...

    Co Ty na to? :)
    Donbas ustąpi i... wpuści wojska FR, aby stać się częścią FR, która
    z czasem (o ile Striełkov ucywilizuje się?) uniezależni się od FR
    i przekształci się w dwa państwa, początkowo zależne od FR. :)

> [...]

    - czy SO nie jest okulistą

    Mówi, że Sąd nie jest okulistą, lecz pisze, że okulistę
    Sąd powołał, gdyż ja domagałem się tego powołania...
    Najpierw SO uznaje, że zbada mój wzrok bez udziału
    okulisty, a po roku nie chce zapoznawać się z dowodami,
    co tłumaczy tym, że sąd nie jest okulistą!

    SSO Marzanna Rogowska popełniła uzasadnienie niemal uniwersalne.
    Niemal -- bo uniwersalne, jeśli nie liczyć zawiłości okulistycznego
    powołania wymuszonego moim domaganiem się...

    Wzięła gotowca i podstawiła moje dane. :)

  • 15. Data: 2016-06-17 11:41:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 17 Jun 2016 03:53:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Nie wiem, czy AMerkel poczęta została ze spermy AHitlera, ale
    > wiem, że postępowanie tej pani przypomina postępowanie Hitlera:

    Nie wiem, czy Eneuel Leszek Ciszewski został poczęty ze spermy tow.
    Wiesława, ale wiem, że działalność tego pana przypomina postępowanie
    Władysława Gomułki - i jego nieodrodnego mentalnego syna, jakim jest
    Jarosław Kaczyński - bo posługuje się antyniemieckimi obsesjami i je
    podsyca, zestawiając profesorów z Osnabrück i Merkel z narodowymi
    socjalistami i Hitlerem.

    Nie wiem, czy Eneuel Leszek Ciszewski chadza na zebrania ONR, ani czy
    rzeczywiście nie wie, co to Nowogrodzka (jak deklaruje, zupełnie nie
    interesuje się polityką), ale jego postępowanie przypomina mi działalność
    płatnych pisowskich trolli, ponieważ jego troski i zmartwienia wyrażane na
    grupie zadziwiająco pokrywają się z propagandą reżimowych mediów, którą
    można do woli delektować się na falach eteru.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 16. Data: 2016-06-17 14:45:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" j4s8hmm5a2zl.xfls15qosgr3$....@4...net

    > Nie wiem, czy Eneuel Leszek Ciszewski został poczęty ze spermy tow. Wiesława,

    Też nie wiem.

    > ale wiem, że działalność tego pana przypomina postępowanie
    > Władysława Gomułki - i jego nieodrodnego mentalnego syna, jakim jest
    > Jarosław Kaczyński - bo posługuje się antyniemieckimi obsesjami i je

    Nie mam takowych obsesji.

    > podsyca, zestawiając profesorów z Osnabrück i Merkel z narodowymi
    > socjalistami i Hitlerem.

    Obecnie żyjący Niemcy są potomkami nazistów -- to fakt, którego
    kwestionować nie można. Sama AMerkel to przypomina od czasu do
    czasu. Kto zaprzecza istnieniu nazizmu -- ten zmusza świat do
    powtórki makabrycznej historii.

    Nie tylko świeccy politycy, ale także/nawet papież (problem
    lefebrystów) nie ośmielił się na zakwestionowanie istnienia
    niemieckich obozów zagłady.

    > Nie wiem, czy Eneuel Leszek Ciszewski chadza na zebrania ONR,

    Obecnie chadzam na rehabilitację, ale nie wiem, czy to ONR. ;)

    > ani czy
    > rzeczywiście nie wie, co to Nowogrodzka (jak deklaruje, zupełnie nie
    > interesuje się polityką), ale jego postępowanie przypomina mi działalność
    > płatnych pisowskich trolli,

    PiS mi nie płaci bezpośrednio. Płaci inaczej, ale o tym za jakiś czas.
    PiS ma swoje cele [niekoniecznie więzienne] i ja mam swoje cele.
    Bywa, że te cele pokrywają się. [moim celem jest moje życie]

    > ponieważ jego troski i zmartwienia wyrażane na
    > grupie zadziwiająco pokrywają się z propagandą reżimowych mediów, którą
    > można do woli delektować się na falach eteru.

    Nie mam telewizora i rzadko słucham radia.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /, _..
    \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    .;\|/.......................................

  • 17. Data: 2016-06-17 15:14:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nk0req$vp$...@n...news.atman.pl

    > Też nie wiem.

    Ale wiem, że Eneuel jest duchem drwiącym z materii.
    Jednak przyznaję, że w moich opowiadaniach brak stalowej ;)
    konsekwencji i bywa często tak, że Eneuelem nazywana jest
    otoczka białkowa ducha, któremu na imię -- Eneuel.

    Otoczka ta zrodzona została w Kapodocji, jako zniewolona,
    lecz z racji łaski (nie z racji jakichkolwiek zasług!)
    otoczce tej dano wolność.

    http://www.leszekc.w.tkb.pl/krolewna/postanowienie.h
    tm
    -- Ty jesteś Eneuel -- Królewski Elf,
    zrodzony jako niewolnik, w Kapodocji
    granicach; należysz prawnie do Arkedocji,
    lecz Korteriusze (z powodu Twego chamskiego
    urodzenia oraz z powodu pieniędzy) starają
    się Ciebie uczynić parobkiem, lekceważąc
    tym samym postanowienie Króla. :)Korteriusze (jak Ty?) noszą czarne togi, które
    nazywają sutannami... ;)
    Rozpętali piekło nad moją głową, lecz szanuję ich, gdyż czynili to
    starannie, profesjonalnie...

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /, _..
    \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    .;\|/.......................................

  • 18. Data: 2016-06-17 15:21:06
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/17/2016 09:45 PM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Obecnie żyjący Niemcy są potomkami nazistów -- to fakt, którego
    > kwestionować nie można.

    Oczywiście. Rozwińmy więc tą światłą myśl Eneuela.

    Ogólnie wiadomo jest, że komunizm był ideologią o wiele bardziej
    zbrodniczą od nazizmu; choć to trochę makabryczne, aby porównywać, który
    dyktator zabił więcej ludzi, to jednak Hitler nie dorastał do pięt
    Stalinowi czy Mao.

    I niestety w związku z tym Polacy stoją na przegranych pozycjach -
    komunizm w Polsce trwał o wiele dłużej niż nazizm w Niemczech.

    Obecnie żyjący Polacy są potomkami komunistów -- to fakt, którego
    kwestionować nie można.

    Parafrazując, stoimy na przegranej podwójnie: raz, że komunizm był
    bardziej zbrodniczy od nazizmu, a dwa, że trwał on u nas ponad pół
    wieku; niektórzy twierdzą nawet, że zakończył się on w Polsce dopiero
    pod koniec roku 2015.

    Z tego powodu i Rzepliński, i Kaczyński, i my wszyscy na tej grupie
    dyskusyjnej powinniśmy siedzieć w więzieniu - w końcu jesteśmy potomkami
    komunistów.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com