  • 1. Data: 2016-06-13 21:17:30
    Temat: będzie Brexit czy nie będzie?
    Od: n...@p...pl

    który z poniższych wyników obstawiacie:

    A ) w realnym głosowaniu zwyciężą przeciwnicy Brexitu
    a władza ogłosi wynik referendum zgodnie z prawdą
    gdyż w tym wypadku pokusa fałszerstwa nie istnieje

    B ) w realnym głosowaniu zwyciężą zwolennicy Brexitu
    a władza ogłosi wynik referendum zgodnie z prawdą
    i uszanuje ten wynik (WB faktycznie opuści Unię)

    C ) w realnym głosowaniu zwyciężą zwolennicy Brexitu
    a władza sfałszuje wynik referendum ogłaszając że
    naród wybrał pozostanie w Unii

    D ) w realnym głosowaniu zwyciężą zwolennicy Brexitu
    a władza ogłosi wynik referendum zgodnie z prawdą
    ale NIE uszanuje tego wyniku, gdyż np.:

    D1: referendum okaże się nieważne z powodów formalnych
    D2: władza świadomie i z premedytacją oleje wolę narodu

  • 2. Data: 2016-06-13 21:26:23
    Temat: Re: będzie Brexit czy nie będzie?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    n...@p...pl pisze tak:

    > C ) w realnym głosowaniu zwyciężą zwolennicy Brexitu
    > a władza sfałszuje wynik referendum ogłaszając że
    > naród wybrał pozostanie w Unii

    stawiam na c

    W sprawach strategicznych nie wolno dawać głosu tłuszczy.

    :)

    po za tym Unia jednak powoli ale cywilizuje to żywe muzeum
    i niemądre byłoby wyrywanie się i tupanie.

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 3. Data: 2016-06-14 03:39:03
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/14/2016 04:26 AM, PiteR wrote:

    > stawiam na c
    >
    > W sprawach strategicznych nie wolno dawać głosu tłuszczy.

    To chyba coś jak u nas? Wszystkie bez wyjątku wybory były sfałszowane,
    oprócz tych ostatnich?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 4. Data: 2016-06-14 10:12:38
    Od: n...@p...pl

    > To chyba coś jak u nas? Wszystkie bez wyjątku
    > wybory były sfałszowane, oprócz tych ostatnich?

    ja myślę że te ostatnie także sfałszowano, skoro PO
    dostała 24% zamiast "należnych" 2,99% :)

  • 5. Data: 2016-06-14 10:22:24
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    http://en.as.com/en/2016/06/13/football/1465851727_1
    36465.html
    www.givemesport.com/800816-sepp-blatter-says-uefa-ha
    ve-used-hot-and-cold-balls-to-rig-a-draw

    -----

  • 6. Data: 2016-06-14 12:34:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 8...@g...co
    > To chyba coś jak u nas? Wszystkie bez wyjątku
    > wybory były sfałszowane, oprócz tych ostatnich?

    : ja myślę że te ostatnie także sfałszowano, skoro PO
    : dostała 24% zamiast "należnych" 2,99% :)

    W sondach/sondażach PO trzyma się ponadprogowo.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /, _..
    \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    .;\|/.......................................

  • 7. Data: 2016-06-14 12:50:53
    Od: n...@p...pl

    > : ja myślę że te ostatnie także sfałszowano, skoro PO
    > : dostała 24% zamiast "należnych" 2,99% :)
    >
    > W sondach/sondażach PO trzyma się ponadprogowo.

    tzn. że sondaże także są sfałszowane :)
    jeśli PiSk nie ma w sondażu >67% tzn. że sfałszowano :)

  • 8. Data: 2016-06-14 19:12:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> f...@g...co

    IMO Brytyjczycy tracą na wspólnocie, więc wybiorą wyjście z UE.
    Odpada zatem punkt A. Zakładam także niemożliwość zaistnienia D.
    C? -- przeciwników będzie tak dużo, że skuteczne fałszerstwo może
    być niemożliwe.

    Zanim jednak dojdzie do RG -- AMerkel może coś obieca... ;)

    : który z poniższych wyników obstawiacie:

    Trzeba sęgnąć do korzeni obecnej (nie tej z czasów napoleońskich
    czy Cesarstwa Rzymskiego) UE. Jest koniec II wojny świętej, ZSRR
    jawi się jako przeciwnik, zaś Niemcy -- jako sojusznik!

    BTW -- zanim skończyła się II wojna święta, Niemcy podjęli wspólną
    walkę (ramię w ranię -- po tej samej stronie) z aliantami zachodnimi.

    Zadaniem UE było przeciwstawianie się wojnie -- dlatego uważano, że
    unijny urzędnik może zarabiać krocie. Toż najtańsza wojna jest (czy
    choć może być) kosztowniejsza niż najdroższy pokój.

    Dziś ludzie nie pamiętają II wojny światowej, więc niechętnie patrzą
    na sojusze typu UE. Widzą natomiast bezsens utrzymywania armii
    bezproduktywnych urzędników narzucających zdziczałe ,,prawa''!

    Bezpośrednio ucierpiały takie kraje jak: Grecja, Hiszpania i Portugalia;
    pośrednio zaś -- Wielka Brytania... Dania i Niemcy wyszły zwycięsko, ale
    i tak zapewne nie brakuje tam zwolenników likwidacji UE na rzecz czegoś
    rozsądniejszego. Nie tylko solidarne sankcje przeciwko Rosji burzą dobry
    humorek. Także i inne względy przemawiają za zupełnie innymi sojuszami
    gospodarczymi i w Europie, i na świecie.

    Wojna?...

    - Niemcy bez wojny osiągnęły zbyt wiele, by nie-Niemcy mogli bać się
    kolejnej typowej wojny!

    - Rosja deklaruje walkę przeciwko terrorystom wspólnie z każdym, kto
    też tępić będzie terroryzm.

    - Pojawiają się zagrożenia typu: Korea Południowa i Chiny oraz Indie
    (Indie akurat głoszą brak przemocy, ale militarnie są bardzo silne)
    a także organizacje muzułmańskie typu Państwo Islamskie czy Al-Kaida...

    W tych realiach UE nie ma/znajdzie miejsca dla siebie!

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /, _..
    \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    .;\|/.......................................

  • 9. Data: 2016-06-14 19:15:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> f...@g...co

    : tzn. że sondaże także są sfałszowane :)
    : jeśli PiSk nie ma w sondażu >67% tzn. że sfałszowano :)

    Racjonalna (IMO obecnie -- brak) polityka PiS dałaby temu ugrupowaniu
    ponad 67%. Chłop+, Mieszkanie+ i 500+ -- tym można kupić, ale nie można
    tym zatrzymać.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /, _..
    \ _\ (`._ ,.

  • 10. Data: 2016-06-14 22:53:21
    Od: n...@p...pl

    > Chłop+, Mieszkanie+ i 500+ --
    > tym można kupić, ale nie można
    > tym zatrzymać.

    możesz przybliżyć o co chodzi z tym chłopem+? :)